smal-hans Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Har hatt div trebåter opp til 33 fot. Etter å ha vært båtløs i et år må jeg ha båt igjen. Det står vel nå mellom en troll/polar 20 og en hansvik 19 fisker. Har ingen erfaring med troll/polar, hvordan er disse generelt? Har budsjett på kun 25000, så ikke mye å velge i da hvis man ikke kjøper trebåt igjen... Quote Link to post
Javi Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Polar 20 er jo en kjempebåt. Spørsmålet er vel om du finner en slik til den prisen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link to post
littmild Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Er vel mange andre alternativer innenfor budsjettet..? F.eks. Saga 20, fjord/herwa 20, sjømann/kb22 osv osv. Men polar er absolutt å anbefale av de to du nevner. Quote - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.