KjetilBN Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nytt båtår til alle store og små på sjø og vann! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Et riktig godt nytt BÅT-år til Baatplassen............... Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
All In Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Håper på flatt vann i 2014. Godt nytt år båtvenner Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 sukk, ja hadde hadde det vært så enkelt................ Men nå like inn i det nye året pakker jeg kofferten og setter kursen hjem til Norge, etter å ha feiret jula i 17+, og funnet meg en perfekt båthavn (når jeg blir pensjonist) :fireworks2:godt nytt år ! Får man fråga var denna hamn mef 17 grader ligger? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Eit rektig så Godt nytt År alle båtvener . I morgon blir det ein tur ut på Bandak tenkjer eg, sette varmen opp til 22 gr. for eit par dagar sidan. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Pequod Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 God nyttår fra meg og Bergtatt også! Og takk for alle innspill, forslag og hjelp jeg har fått som ny og fersk båteier! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
volfro Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nytt år, og natta,natta............... Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nytt år, gleder meg allerede til mange fine stunder her på baatplassen i det året vi nå går inn i Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
3rik Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nytt år!! Sommer 2014 blir nok legendarisk... Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt Nytt År Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Får man fråga var denna hamn mef 17 grader ligger? Østsiden av Sicilia Sitér dette innlegget Link to post
GURIMALLA Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nytt år! Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Ha et godt nytt år alle sammen - og en fin båtsesong! Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nytt år til alle på Båtplassen! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nyttår herfra også Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
På svai Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nyttår alle sammen - satser på en like flott sesong i år som i fjor! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt nyttår til alle likesinnede ! I 2013 har jeg solgt båt, kjøpt båt, gifta meg, solgt bil, kjøpt bil, min far døde 18.desember og bisettes på fredag. Så jeg håper på det samme været som var i 2013, men færre større begivenheter i 2014. Mye tid på dette forumet holder en ung og okkupert ! Takk til BP ! Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Takker for alle flotte tråder og innlegg som jeg har hatt gleden av å følge med på i året som gikk. Ønsker alle et Godt nytt år og håper på en like fin båtsommer i år!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
fluefiskeren Svart 2.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2014 Godt Nytt År fra Navicula m/mannskap:-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 2.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2014 Godt nytt år til alle båtfrender og måtte vinden løye til våren i hvert fall Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 5.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2014 Nettopp kommet tilbake selv etter 14 dager med ferie. Godt nytt år alle sammen Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
valvolainen Svart 5.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2014 Godt nytt år ja. Vi har kjøpt nytt hus ikke skremmende langt unna sjøen, så nå skal sjekta se saltvann for første gang i sitt liv, og den er fra 1961. Har bodd på notodden først, så nordsjø, og nå glomma de siste årene i vårt eie. Tror dere far gleder seg til å se tang igjen eller??? Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Godt nytt år til alle på Båtplassen! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Godt Nytt År til alle båtvenner, det går nå mot lysere tider og båtsesongen er på anmarsj. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Medusa Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Må bare stemme i og ønske alle et spennende godt nytt år!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.