Jump to content

Drømeturer.


Seajoy

Recommended Posts

På grunn av at jeg og sikkert flere er lei av å lese diskusjoner om feks dervhavari og hvem som kan drifte ein 40 foter. Savner eg at folk skriver om fine havner og turer langs kysten.

 

Eg kan begynne med å anbefale ein tur.

 

Hadde ei uke fri i Mai Og da besøkte vi diverse plasser mellom Bergen og Stadt. Første dag gjekk Fra Vaksdal til Kalvåg (knutholmen).

Veldig fin plass med fint turtereng for dei som liker fotturer. Dagen etterpå fortsatte vi innover Frøysjøen og etter noen timer var vi i Selje. Selje er og en finn plass, Neste morgen våknet vi i Selje til blå himmel og vindstille. Og etter et besøkt Saga Boats Som ble det dyreste med hele turen. Reiste vi ut på Stadt for å oppleve det i fint vær. Det må bare oppleves. Dagen etter begynte på veien sørover igjen. Da vi passerte Alden bestemte vi oss for å gå opp på toppen som er ca 460 moh. Vi fortøyde i Aldenbukta (flytebrygge) og spaserte opp. Fantastisk utsikt ! siste natt låg vi på Værlandet som også må oppleves. (veldig fint å sykle fra Værlandet til Bulandet.

Det er sykkelutleie der. Dagen etter reiste vi fra Værlandet og hjem og da var det slutt på fineveret.

 

Er det noen andre som har en fin tur å anbefale? :smiley::fireworks2::newyearsign::fireworks1:

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...