Mulligan Svart 2.Januar.2014 Del på Facebook Svart 2.Januar.2014 Og det gjør det ikke på IOS? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Januar.2014 Del på Facebook Svart 2.Januar.2014 Mulligan, jeg angrer dypt på at iOS ble nevnt. Og enda mer på at jeg husket at man måtte lure iOS til å bruke google maps og at alle større aviser har skrevet om dette i 2012. Du har selvsagt rett, iOS er faktisk suverent, best og feilfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.Januar.2014 Del på Facebook Svart 2.Januar.2014 Du må ikke "lure" IOS til å bruke Google Maps. Du henter den på Appstore. Selv med den største forutinntatthet kan det ikke være så vanskelig å forstå. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Januar.2014 Del på Facebook Svart 2.Januar.2014 Jeg VET dette nå men gjengir hva alle aviser skrev om i 2012 som jeg tilfeldigvis husket og skrev om her. Jeg antar at det var slik den gangen. Åh så jeg angrer på det. Kan du tilgi meg, fanboy? Sitér dette innlegget Link to post
På tur Svart 2.Januar.2014 Del på Facebook Svart 2.Januar.2014 Google maps fungerer fint i ios. Men chrome i ios har ikke tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
krokenss Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Noen som vet om hvem som selger eksterne antenner, og beskyttelsecover for ipad? Så kan jo man lage egen kartplotter i båten =) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 :-)) Du glemte nytt el-system så en ikke svir av ledningsnettet. Og en iPad i backup når den første går tom for strøm, eller får en vanndråpe på seg, eller slår seg av pga sola som skinner. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Noen som vet om hvem som selger eksterne antenner, og beskyttelsecover for ipad? Du får ikke ekstern antenne til den. Det som er å få er en ekstern GPS mottager som du plugger i Lightningkontakten. Relativt dyrt, men du får en fullgod rover. Covere finnes i bøtter og spann. Sitér dette innlegget Link to post
På tur Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 http://www.lifeproof.com/en/ipad/ Da tåler den det meste... Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Det som er å få er en ekstern GPS mottager som du plugger i Lightningkontakten. Eller denne bluetooth gps.... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Google maps fungerer fint i ios. Men chrome i ios har ikke tillegg. Samme på Androide. Så dette er kun en løsning som virker på windows/linux da tydeligvis. Sitér dette innlegget Link to post
På tur Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Kommer sikker i appen snart :) Sitér dette innlegget Link to post
Con Firm Svart 4.Januar.2014 Del på Facebook Svart 4.Januar.2014 Litt lite verktøy for måling av distanser. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Januar.2014 Del på Facebook Svart 5.Januar.2014 (redigert) Map Replace fungerer i Marinetraffic.com :-) Redigert 5.Januar.2014 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Con Firm Svart 5.Januar.2014 Del på Facebook Svart 5.Januar.2014 Får teste litt videre i morgen. ,kanskje det går å lage en bindenøkkel på flere kart systemer. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Januar.2014 Del på Facebook Svart 5.Januar.2014 (redigert) Og her var en god samling kartverktøy, mye som integreres med google map så dette kan man leke en del med. http://mashable.com/2007/07/22/online-maps/ Redigert 5.Januar.2014 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.