Kribra Startet 2.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Januar.2014 Hei Jeg (37) og min mann (38) planlegger leie av seilbåt i Karibien juni/juli 2014. Målet er å seile i ca 4 uker; gjerne med utgangspunkt i BVI. Vi har begge tatt seilkurs og min mann har en del seilerfaring, men målet med turen er å få enda mer erfaring. Vi ser for oss å leie en båt av størrelse 32-40 fot; avhengig av antall personer som blir med. Det lille vi har gjort av research tilsier at leiepris for 4 uker vil ligge fra rundt 6000 dollar. Vi har ved en tidligere anledning seilt i Karibien, men da med skipper på en større båt. Vi seilte da sammen med fem andre personer som vi ikke kjente fra tidligere; det fungerte kjempefint. Nå vil vi gjerne gjenta suksessen, men prøve oss på egenhånd. Kristin Sitér dette innlegget Link to post
Wawawoom Svart 4.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2014 Det Sitér dette innlegget Link to post
Adriana Svart 4.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2014 Trodde at Juni og Juli var klamt, vindstille, overskyet og rett før orkansesongen i Karibien ? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 4.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2014 (redigert) Det er jo i orkansesongen men det er kanskje billigere da enn litt tidligere på våren i kremsesongen. Skal dere være 4 uker med utgangspunkt BVI så bør dere ta med USVI også (st John) som nok er den fineste skikkelige øyen i området og da trenger dere visum men det ordnes på en halv dag ved å reise tur retur Sopers Hole - Charlotte Amalie med Native Son. Vi var der i 8-9 uker i 2012 og har skrevet endel om det på www.batboer.com Redigert 4.Januar.2014 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.