Jump to content

Erfaring med radardome fra Lowrance som ikke er vanntett

sunnseeker

Recommended Posts

Er det noen av dere som har hatt problemer med Radardome fra Lowrance ? Jeg har nå minb andre Lowrance 3G Radardome som er full av regnvann. Fikk ny på Garantien for 1 år siden og nå er problemet der igjen. Den ligner mer på et akvarie enn en radar. For ordens skyld vil jeg påpeke at det er snakk om regnvann og ikke sjøvann. <er nå så fedd up at jeg lurer på om noen av dere vet om f.eks Domen til Garmin eller andre er kompatibel ,med Lowrance HDS 10.....

Du kan bare bruke Lowrance og Simrad radarer med din plotter (disse radarene er identiske bortsett fra logoen)

Hvis du ikke har åpnet domen selv må du ha vært maksimalt uheldig. Kjenner til en Simrad 4G med samme problem og det er verifisert at det skyldes en feil med pakningen under sammenstillingen på fabrikken. Jeg følger daglig verdens største båtelektronikkforum og det har bare vært den ene Simrad 4G radaren som er rapportert med lekkasje der.