Adland Startet 11.Januar.2014 Del på Facebook Startet 11.Januar.2014 Fant en tilsvarende påt som eg har med tv'er all over, montert integrert/flushmontering... Hvor finner en slikt i dette landet?? Sitér dette innlegget Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen.... Link to post
Runner Svart 15.Januar.2014 Del på Facebook Svart 15.Januar.2014 Finn en passe flat Samsung eller noe. Bå bildet er tven plassert innne i en ramme, så ekte flush er det ikke. Det enkleste er Finlux eller grundig 24 tommer med dvd spiller og plass for norsk dekoderkort. Ebay eller søk under caravan homes Sitér dette innlegget Intet problem er så stort og komplisert at man ikke kan løpe fra det...... Link to post
KARILLA Svart 17.Januar.2014 Del på Facebook Svart 17.Januar.2014 Leste inlegget for noen dager siden. Ramla tilfeldig over dette http://www.irontech.no/LCD/LCD_monitorer_for_industri.html Lykke til Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.