Jump to content

4mm tykk teak plywood

JohanPaaSnippen

Recommended Posts

sånne limbare kantlister, får du neppe til å sitte på så tynn finèr. Dermed tror jeg skikkelige kantlister, som limes inn på plata er eneste alternativ.Billingstad Trelast har Oslo områdets største utvalg, kanskje de har en profil som kan brukes ? Et alternativ kan også være å lage en spesialprofil, av en listekloss, og håndoverfres. Er du dreven, blir det knallfint, er du mindre dreven ( som megselv ) får du noen erfarne trearbeidere til å hjelpe deg ..

Suzuki

No boat needed..

Jeg har limt tynne teaklister 1mm tykkelse (som du bla får kjøpt i modellbåtforretning) på endene av de småplatene jeg har montert.

Limet med epoxylim og pusset forsiktig etterpå. Smør lim på finerplate, tape listene fast med malertape og vips så har du skult kantene. Deretter 3 strøk med Epifanis blank lakk. Resultatet har blitt bra (ihvertfall for meg).

Petter :smiley:

Redigert av Petter-B (see edit history)

Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...