JohanPaaSnippen Startet 28.Mars.2005 Del på Facebook Startet 28.Mars.2005 hei. Hvilke alternativer har jeg til å skjule endene på denne? Det er 3cm til skottet der den skal monteres. mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 sånne limbare kantlister, får du neppe til å sitte på så tynn finèr. Dermed tror jeg skikkelige kantlister, som limes inn på plata er eneste alternativ.Billingstad Trelast har Oslo områdets største utvalg, kanskje de har en profil som kan brukes ? Et alternativ kan også være å lage en spesialprofil, av en listekloss, og håndoverfres. Er du dreven, blir det knallfint, er du mindre dreven ( som megselv ) får du noen erfarne trearbeidere til å hjelpe deg .. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Petter-B Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 (redigert) Jeg har limt tynne teaklister 1mm tykkelse (som du bla får kjøpt i modellbåtforretning) på endene av de småplatene jeg har montert. Limet med epoxylim og pusset forsiktig etterpå. Smør lim på finerplate, tape listene fast med malertape og vips så har du skult kantene. Deretter 3 strøk med Epifanis blank lakk. Resultatet har blitt bra (ihvertfall for meg). Petter Redigert 28.Mars.2005 av Petter-B (see edit history) Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.