Petter-B Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Jeg har stadig større problemer med å betjene dørhåndtaket på denne døra. Det kjennes som om en fjær er knekt inne i låsekassa. Hva kan jeg gjøre med dette? Er det bare å demontere selv? Gode råd mottas med stor takk. Mvh Petter Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
NilsPils Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 (edited) Demontere selv? Jeg hadde ikke greid å hode fingrene unna ..... Ser egentlig greit ut å åpne den saken der (men skyld ikke på meg hvis det går galt). Husk å se opp for fjærer og smådeler som kan sprette ut. Edited January 18, 2014 by NilsPils (see edit history) Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
peppen Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Du kan evt kontakte produsenten her Link to post
Petter-B Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 (edited) Så er ny anskaffet men den låsekassa jeg fikk tilsendt krever nok en del demontering av døra. Hvordan kommer jeg til låsekassa? Må jeg demontere hele døra og hvordan gjør jeg det? Mvh Petter Edited February 16, 2014 by Petter-B (see edit history) Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Recommended Posts