Jump to content

Volvo Ocean Race 2005


Coronet

Recommended Posts

12. november starter Volvo Ocean Race fra spanske Vigo og det forventes målgang i Gøteborg 17. juni 2006. Det har vært spennende å følge disse regattaene de senere år spesiellt fordi det har vært norsk deltakelse. Iår ser det ikke ut til å være noen norske Team på plass.

 

Er det noen som kjenner til om det har vært noen forsøk på få med ett norskt Team?

 

Synes det var veldig spennende å følge Knut Frostad med Djuice. Med internett blir slike konkuranser lettere å følge med og underholdningsverdien større. Kommer nok til å følge med også på årets race, men interessen ville nok vært mye større med ett norskt Team på startlinjen.

Ser forøvrig at en av teamene denne gangen sponses av Disney med markedsføring av en ny film, "Pirats of Caribbean 2".

 

Volvo Ocean Race 2005

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Det var synd !

Vært litt mere interessant nå idet den siste tiden, med "Norge" med i regattaen.

 

Også svenskene, som jo også går ann å heie på, måtte snu.

 

Var mye broaching og tabber på bane-seilasen sist.

"Interessant" se at proffene også kan gjøre banale feil :wink:

Men klart boathandlingen av disse seilerne er jo litt værre.

 

Synd TV-sendingene går på så sene tider.

 

Spørs om ikke den gamle beregningen "styrke kontra vekt" , her er blitt overskredet. Pluss for liten testing.

Dårlig med påmelding har det også vært.

 

Ja,ja...blir nok sikkert ganske rå filmsekvenser fra denne etappen,

det blir gøy :smiley::smiley::smiley:

 

Hilsen Opus :flag:

Link to post
Share on other sites

VOR 2005 er ekstremsport, til de grader at at det er mer ekstremt enn sport. :crazy: På sikt bidrar nok seilasen til utviklingen av seilbåter, men det er antagelig den dyreste måten å prøve ut nye ideer og konstruksjoner på som man kunne valgt. :lol: Som tv-underholdning slår det alt som er av realityserier og motorsport.

Link to post
Share on other sites

Har installert VIRTUAL SPECTATOR, men får ikke det til å virke.

Er det noen andre som får det til ??

Samme problem. Har du gjort justeringer i brannmuren på XP? Jeg har ikke studert problemet...

 

Må ellers få skryte litt av meg selv. På først race month ble jeg nr. 10 :fireworks2: så nå er jeg den heldige innehaver av Volvo Ocean Race lommebok. Svært eksklusiv... Så snakker vi ikke om at jeg pt ligger på 2500. plass

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...