stein erik olsen Startet 21.Januar.2014 Del på Facebook Startet 21.Januar.2014 Lurte på følgene. jeg ska skifte ut min yanmar 2gm .2 syl 15hk.ska mulig sette i en yanmar 27hk 3 syl.(mulig den hete 3gm30) begge motoran er fra 80 tallet. Kan jeg bruke giret fra min gamle motor på den andre?vil den passe på? Kommentar fra moderator: Sjekk reglene før man poster.Emnetittelen er endret, var opprinnelig "Passer dette giret Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Ingen som vet....som vanlig Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Januar.2014 Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 Hva heter gearet ditt? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
stein erik olsen Svart 23.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 trur det hete kongear.er ett gir med vribar propell. Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 24.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2014 kongegear km2a Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Januar.2014 Del på Facebook Svart 24.Januar.2014 Jeg vil tro det passer på, men det er ikke det som vanligvis står på 3GM. Så det kan kanskje bli litt svakt. Følger det ikke gear med den andre motoren? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
stein erik olsen Svart 24.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2014 jo d gjør det,fast aksel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.