ErikHM Startet 26.Januar.2014 Del på Facebook Startet 26.Januar.2014 (redigert) Hei!Jeg har nå planer om å selge min Mariner ELPTO 60hk, og lurer da på hvor mye jeg kan få for den Motoren er en 2003 mod, den er langstammet, og det er en 2-takter. Den går godt, og har ikke hatt noen feil med den.Som sagt, så lurer jeg på hvor mye jeg kan få for den / hvor mye jeg skal legge den ut for Setter pris på svar! Redigert 26.Januar.2014 av ErikHM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Januar.2014 Del på Facebook Svart 26.Januar.2014 Sjekk finn.no ! Ser det ligger tilsvarende motorer fra 20 til over 35båtlapper på finn. Usikker på kva som avgjer pris på slike. Mange betaler nok meir for å vite at motor har vert rensa og lagra tørt på vinter'n, så servicehistorikk og kvitteringer på vinterkonservering er nok gull verdt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.