Jump to content

Forskjell på Bavaria 37 sport HT fra 2005 til 2009

stima

Recommended Posts

Jeg vurderer å kjøpe ny brukt båt :)

Jeg har tittet en stund nå å det virker som man får mye for pengene hvis man velger Bavaria.

Jeg har da sett på 37 HT sport, med D-serie motor.

De er jo fra 2005 og oppover. Men er det noen som vet hva som er forskjellen på en 2005 mod og 2009 mod?

Jeg klarer ikke å finne noe info om dette på nett....

Nå vet dere også hvordan båt jeg ser etter, kom gjerne med forslag til andre båter som kan være interessante :)

Skulle jeg hatt en 37 sport så ville jeg valgt fra 08 modell og nyere !

Hvis du ser på solsengen og salongen så er den bugd opp annerledes i 08 ,med andre ord så får du mer utnyttet plass i 08 og nyere!

Selv har jeg 33 sport og så langt veldig fornøyd, sjefen min har 37 sport 08 modell som han et meget fornøyd med.

Han valgte 08 modell nettopp pga solseng løsningen .

Dette er vel og merke sport og ikke HT men mener og ha sett at det er samme løsninger.

PS så det på finn at 07 modellen som ligger ut nå HT har den nye løsningen.

Mener også det kom rundt 07-08 den nye volum økningen . At båtene ble en del bredere på nye modeller.

Redigert av MaSa (see edit history)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Hei til Stima. Andre alternativer til Bavaria ! Kulere båt med to motorer og rake aksler !!! Blir levert med 2 stk 230, eller 2 stk 260 motorer. Prøv denne da vel : Arcoa 39 Mystic :wink: . Da sparer 30 til 40000 pr år, i vedlikehold :thumbsup: . Det er ingen av disse i Norge, men lett å få fra Italia og Frankrike . Den er rå sexy.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...