Busk Startet 27.Januar.2014 Del på Facebook Startet 27.Januar.2014 Ønsker ankervinsj montert akter babord, pga armen til autopiloten går styrbord samt vektfordeling Montør mener det blir for trangt og at montasje i tilfelle vil bli alt for kostbart. Noen med slik båt som kjenner til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 (redigert) såvidt jeg kan ikke huske, ikke noe problem. Jeg installerte en for et par år siden, øverst på BB side. Det var trangt, men ikke noe problem. Skal se om jeg har liggende noen bilder senere i kveld Rettelse: det var visst en Bavaria 32 jeg installerte vinsj i.. Redigert 28.Januar.2014 av Kaftein ØL (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Busk Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Det er nok mye bedre plass i hekken på Bavaria 32 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.