Konsensus Startet 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2014 Har en Yanmar 3YM30, som har gått ca 2500 timer. Motoren går som en klokke. I følge manualen så bør dysene sendes på service etter 1000 timer eller deromkring. Er dette noe jeg bør gjøre, eller er det ok å vente til det faktisk kommer symptomer på at det trengs? Greit å unngå bryet og utgiftene, med mindre det er absolutt nødvendig :) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Hei Eg har fått dette gjort på våre to GM20F. Det er ti år sidan, men eg kan ikkje hugsa at det var særleg dyrt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Sjekket mine etter ca 2000 timer. En av de fire måtte justeres (4JH2) Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Hei eg ville berre kjørt med den som den er.Det vil koste ca 5500.-å få dei overhalt.Ein i båtlaget fekk sine (3stk)overhalt i fjord han merka ingen forandring,motoren gjekk som den alltid hadde gjort. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
jerognal Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Fyll dyserens i dieselfilteret hver gang det skiftes så varer dysene omtrent evig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.