Inter 9000 Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Noen som har erfaringer med de nye fjernstyingen til Eber. Har en D 4 jeg vurdere dette til. Kom gjerne med innspill. Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Sjeldenutpå Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Er det samme system som i bil kanskje? Ein bekjent har mobilstyring i bilen. Eg er veldig misunnelig på de mulighetene det gir. Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
alidal Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Jeg har brukt denne, og den fungerer greit. Kjøpt billig fra Kina..... Quote Link to post
I.M.S. Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Har montert i bil, båt og hytte. På D4 fungerer den fint sammen med digitalmodulator 801. Kjøp hos norsk forhandler m.h.t. garanti og service. Quote Link to post
Inter 9000 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Tror nok dette er på plass før sesongen er i gang. Tror det er samme som til bil ja. Noen som vet hvordan dette kobles opp. . Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Er det noen som har vært borti montering av dette utstyret? sms mottaker må vel kobles inne på Eberen. har en Eber D4 2013 modell med regulator 801. Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Al-Tec Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Jeg har montert dette på bilen, fungerer perfekt! Quote AL-TEC al-tec.no Link to post
Inter 9000 Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Hvordan kobles dette. Følger det med greit skjema. Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
I.M.S. Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Fra norsk forhandler følger det med nødvendige koblingskjemaer og sim-kort med 100,- kr taletid. Quote Link to post
Inter 9000 Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 Oki. Takk. Har nå bestilt fra maritim. Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
sse Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Hei, hadde vært fint å høre hvordan dette gikk. Jeg har fått installert gsm easystart av forhandler på min D4 og har forstått det slik at den opererer uavhengig av digital modulatoren 801 - mao slås varmeren på via easystart må den også slås av der og omvendt. Man kan altså ikke bruke easystart og 801 om hverandre. Har også slitt med at varmerene slår seg av etter en tids (4-5 timer) gange når den startes via easystart (instillt på 000) mens ved start via 801 fungerer alt helt normalt. Noen med lignende erfaringer? Quote Link to post
Inter 9000 Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 (edited) Hei. Fungere helt topp.er en liten trykknapp som av og til blinker rødt. Denne er ettermontert i forbindelse med easystart. Der kan du stoppe den om du har startet den via sms. Du kan også stille temp på 801 regulator. Det mest geniale er at du har tidsur. Eks varmer kan starte kl 05 så har du varm båt til du står opp. :-) Send status, kan du se om det er noen alarmer. Send clear, så sletter du vet feilkoder. Utrolig greit :-) Edited April 23, 2014 by Inter 9000 (see edit history) Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
sse Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Trekker denne frem igjen - hvordan er erfaringene Inter etter en tids bruk? Jeg sliter fremdeles med at varmeren min skrur seg av helt tilfeldig ved start via easystart (både mobil og bryter). Forhandler og Eber klør seg i hodet og finner ikke ut av det - de har til og med spekulert på om min D4 airtronic (2005 mod) ikke er kompatibel med GSM easystart. Hvis Inter sin fungerer feilfritt er vel ikke det særlig sannsynlig. Quote Link to post
Inter 9000 Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Går den normalt hvis du starter den via 801 regulatoren.? Da har jeg løsningen. Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Husker ikke koden. Men du må sende sms med riktig kode, for at den skal skive kontinuerlig. Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Mosk Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Min slår seg av etter 60min, hvordan endrer jeg det? Den kviterer også på sms om stopp om (60min) det er det samme om jeg bruker manuell knappen... Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.