Jump to content

Lange årer for ro-rigg.

Shore

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne hatt et par lange lette årer for bruk på rorigg prosjekt. Ikke for konkurransebruk, men alikevel noe liknende det som brukes på scullere. Det eneste jeg har funnet er årer til nærmere 5 k for paret, og det ligger temmelig langt utenfor mitt budsjett. Skal i første omgang brukes til selvbygg, så kun til mosjon og morsomme forsøk.

Er det noen som kjenner til steder eller nettbutikker som selger slike? Kan godt være brukte.

Er alternativt forøvrig også interessert i en brukt rorigg eventuelt en komplett rimelig enkeltsculler.

Edited by Shore (see edit history)

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

• 2 weeks later...

Takk for tips. Jeg har vært inne på en del roklubbers hjemmesider. Noen få har brukt utstyr som de selger, men veldig mange klubber ser ut til å ha en felles hjemmesidemal uten link til brukt utstyr. Det er enda noen måneder til det blir ro-sesong regner jeg med, så jeg har ingen bråhast, men vil gjerne ha tips om noen vet om slikt utstyr.

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.