grawis Startet 3.Februar.2014 Del på Facebook Startet 3.Februar.2014 Noen som kjenner til bra marinaer rundt Bergen som er i stand til å ta opp båter over ti tonn? Og som er greie, serviceminded og ikke grisedyre? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Du kan høre med ABL på Frekhaug. Nye eiere og ny truck, kai også. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
mjo101 Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Nye Norsk Båtsenter, de har kran som tar 50 tonn. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Rabben på Austevoll. Eg har ikkje personleg erfaring med dei, men dei løftar 10 tonn utan problem. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Viknes på Florvåg - ca kr 3500,- og da kan en stå oppe noen dager. Leie høytrykksspyler kommer evt i tillegg Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
junior 1 Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Ran seilorening på Sotra, Knappensjø, sør i Sund, Wollertsen båt i Håkonshella kan ta opp til 50 fot, Askøy båtsenter (Viksund) Sitér dette innlegget Link to post
egard Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Har gode erfaringer med Viknes god service og hyggelige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 4.Februar.2014 Del på Facebook Svart 4.Februar.2014 Argos i Håkonshella kan ta opp til 14 tonn. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 4.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2014 Takk for alle tips! Har begynt å sende ut eposter nå :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.