Nidelv-24-1977 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jeg har lyst på helt nye puter inne i båten, og lurer på erfaringer fra folk med tilsvarende båt. Pris opp mot kvalitet osv.. Har noen erfaring med å gjøre dette i Polen til en billig penge? Link to post
Draco24styling Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jeg sydde om putene i den forrige båten min i polen. Var bra og billig. Du bør helst kjenne en polakk som kan ordne det for deg. Språk er ofte vanskelig Norske båter er best! Link to post
larss Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hei Leste jeg ikke en gammel tråd her om dagen der en kar sendte putene sine til polen, og fikk nye i retur. Tilbud i Norge 20-25 tusen, Polen 4000 med frakt. Hadde ikke vært i tvil. larss Link to post
larss Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Den var ikke så langt unna, https://baatplassen.no/i/topic/92756-risoer-30-prosjekt/page-4 larss Link to post
Recommended Posts