Jump to content

Skoleprosjekt ved HiB, hjelp til markedsanalyse.

Audun Fauske

Recommended Posts

Jeg skriver på vegne av en gruppe studenter ved Høyskolen i Bergen.

Vi holder på med utvikling av et verktøy for å ta opp eller sette ut småbåter (opp til 200 kg inklusiv motor). Dette verktøyet skal kunne brukes alene, og der hvor man ikke kommer til med båthenger eller annet verktøy.

Nå er vi i en fase hvor vi trenger innspill fra markedet på hvorvidt vi beveger oss i riktig retning. Dersom du har tid til å svare på noen korte spørsmål (maks 2 - 3 min) vil det hjelpe oss med å komme videre i produktutviklingsfasen, eller om prosjektet i det hele tatt har livets rett? Alle svar og innspill mottas med takk, men dersom du vil delta har vi et skjema vi kan sende på mail, evt. vi kan ringes over skype, så får vi forklart hvordan produktet fungerer, og vi kan da ta konkrete innspill fra deg.

Håper det er greit at jeg poster dette her, og at noen av dere båtentusiaster vil hjelpe med innspill.

På forhånd takk for hjelpen!

Audun

Redigert av Audun Fauske (see edit history)
  • 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...