Audun Fauske Startet 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2014 (redigert) Jeg skriver på vegne av en gruppe studenter ved Høyskolen i Bergen. Vi holder på med utvikling av et verktøy for å ta opp eller sette ut småbåter (opp til 200 kg inklusiv motor). Dette verktøyet skal kunne brukes alene, og der hvor man ikke kommer til med båthenger eller annet verktøy. Nå er vi i en fase hvor vi trenger innspill fra markedet på hvorvidt vi beveger oss i riktig retning. Dersom du har tid til å svare på noen korte spørsmål (maks 2 - 3 min) vil det hjelpe oss med å komme videre i produktutviklingsfasen, eller om prosjektet i det hele tatt har livets rett? Alle svar og innspill mottas med takk, men dersom du vil delta har vi et skjema vi kan sende på mail, evt. vi kan ringes over skype, så får vi forklart hvordan produktet fungerer, og vi kan da ta konkrete innspill fra deg. Håper det er greit at jeg poster dette her, og at noen av dere båtentusiaster vil hjelpe med innspill. På forhånd takk for hjelpen! Audun Redigert 4.Februar.2014 av Audun Fauske (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Hurtigbåtmerke indirekte belyst... Skoleprosjekt ville vert bedre tittel ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Audun Fauske Svart 4.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Takk for tipset, innlegg redigert :-) Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 IM sendt larss Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 God idé men det eneste jeg tror jeg har hatt av "båt" som er under 200kg er vel kano, og den har trille. Er det mange båter med motor som faktisk veier under 200kg totalt? Det sier vel litt om markedet? Glemte forresten gummibåter, de veier jo ikke alltid så mye. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Det er vel lettbåter man treffer i denne kategorien. For min del ville et verktøy som kan hjelpe meg å ta opp lettbåten (som ikke er så grådig lett) vært interessant. Men det blir jo artig å høre hvordan dere tenker! Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
pege Svart 7.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2014 båtvogn er laget før: Sitér dette innlegget Link to post
Torma Svart 14.August.2017 Link til dette innlegget Svart 14.August.2017 Hei - 3 år er gått og jeg lurer på om prosjektet ble noe av. Jeg. trenger ei vogn med fire hjul som jeg kan bruke til å ta opp min 14 fots Askeladden og trille oppover stranda og inn i naustet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.