Framtia Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 og størrelsen øker ... og øker Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Honduras Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 OK, jeg får komme med en liten "brannfakkel".... Alle seilere liker å ta en tur med sin nyvaskede lille motoriserte gummibåt med jevne mellomrom...... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
NilsPils Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 Jeg sier nå likevel at sex er bedre enn seiling! Og sikkert mye billigere, selv om begge deler kan ta av mhp. utgifter. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Christoffer79 Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 (redigert) Huff... noen her må jo ha et tragisk sexliv;) Har man motorbåt kan man ta seg tid til en betta før man drar. Man kan ha seg en betta i åpent hav. (Et jokk og resten går på dønningene) og man kommer hjem i tide til en omgang til;) kombiner båt og sex, så kan man jo nyte begge deler:) Redigert 6.Februar.2014 av Christoffer79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 ulempen med motorbåt er at man ikke får draget på så lekre damer som seilerne.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Christoffer79 Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 Hehe. Veit ikke det da:) må vel si meg ganske fornøyd, selv om jeg dog ikke brukte båten som trekkplaster for å få henne i havn;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.