Inter 9000 Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 (redigert) Er planen å sjøsette i slutten av mars / begynnelsen av april. Har vært på sjøen i mars de 3siste årene. :-) Redigert 8.Februar.2014 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
pacuare Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Tok opp båten nyttårsaften i påvente av snø. Når det ser ut til at snøen uteblir havner nok båten på vannet igjen neste helg. Er tom for fisk i fryseren. Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 (redigert) Så fort båtkrana åpner er båten på vannet! Så jeg håper på å få en så tidlig start på sessongen med den som mulig. Smygen har båten sin i glomma, så vi drar vel på vår første tur så fort han har skrudd seg ferdig tenker jeg. Mao any time! Sovepose, pils, ved, ankerdram, holme dregg, tau i land, samt noget for å steke på veden er oppskriften på en god sessongstart for vår del Redigert 8.Februar.2014 av Lovart låring (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
GURIMALLA Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Vel, startet idag med tur til Strømstad. Eneste båten.. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Vel, startet idag med tur til Strømstad. Eneste båten.. Hvor er hjemmehavna di? Ser det er Hvaler men... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Tjorven III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Startet i dag. Sol og pent vær utenfor Larkollen før lunch. Tjorven III Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 I dag. 1 torsk og 18 småsei. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Jeg har ikke tatt den opp denne gangen, har blåst såpass at sjåføren ikke turde. Greit nok men må ha den opp i hagen en måned eller to. Har brukt den jevnlig hele den såkalte vinteren, +8 i går på sjøen og fisk ble det Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Har nok vært atskillig mye bedre "vintervær" på Nord-Vestlandet for båtbruk sammenlignet med her Sørpå. Føler at det har blåst stiv og sterk kuling hver dag i fra i fjor høst til nå, her nede på Sørlandet. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Satser på starten av mai, men skal til syden rundt den tiden så vi ser litt an været. Håper på poleringsvær etter påske:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Ligger ytterst i flokken så det var et par stykker som ved opptaket murret noe om at jeg måtte få båten tidlig ut. Hva det betyr aner jeg egentlig ikke siden det er første sesong der.. Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Jeg skal igang å bygge hytte, så jeg tenkte jeg skulle få båten ut før det. TIl nå har jeg funnet oljefilter som sitter dønn fast, og en skrue i ei vinduslist som ikke vil ut, så det blir ikke så raskt som jeg trodde. Men før påske skal den uansett ut! Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 I Bergen er båtsesongen allerede igang. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Tom Rør Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Har allerede et par helger ombord, og håper å kunne kast fortøyningene om fjorten dager for en liten tur i Moldedistriktet, før hjemturen i slutten av mars. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Har ligget stille siden September og det hadde vært fint med en tur. Av forskjellige grunner må jeg ligge stille noen uker til Regner med at første turen starter i midten/ siste halvdel av Mars. Blir vel en 1-2 ukers tur til Sverige. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
kointa Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 tenkte årets første bacon safari til Strømstad siste helg , men kom jo på at jeg hadde med bikkjene, og da må jeg styre med å finne veterinær for en helv.... ormekur , men søndag kaster jeg loss, og drar til Stavern. Har aldri vært der i en tilnærmet tom havn, Mandag en svipp tur nordover til Tønsberg før jeg krysser fjorden igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Båtsesongen 2014 startet jeg 5.januar.... Og lørdag hadde jeg min femte tur i år i isfritt farvann i indre Oslofjord... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.