enter4u Startet 29.Mars.2005 Del på Facebook Startet 29.Mars.2005 I dag var jeg innom Seatronic i Moss og bestillte meg solcellepanel.Solara SM300 S på 75w. I samme slengen ble det GPS-giver til mitt Matrix ekkolodd, samt noe annet "ræl" som jeg sikkert får bruk for. I morgen får Fuglevik båtservice besøk av meg. Da er det diverse slanger til varmeren, septiktank, teleflex-styring til jolla og sikkert mere som jeg kanskje får bruk for. Har skrinlagt kjøp av anker-vinsj, så da fikk jeg annet å kjøpe i steden. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 vet hva du snakker om.. brukt over 40000,-siden jul, og er langt ifra sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 1 båtkrone = en tier ! Båt koster for mye til at man kan regne på det ... PS. Fikk pris på en VP MD5A termostat i dag, nesten 600,- kan det være riktig ?? 1/2-geir Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
M/S Bastard Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Dyrt er det virkelig med båt! Syns HURTIGSVEIV I MESSING FOR TRERATT tar kaka! 706,- for en bolt Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 29.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Dyrt er det virkelig med båt! Syns HURTIGSVEIV I MESSING FOR TRERATT tar kaka! 706,- for en bolt <{POST_SNAPBACK}> Den der var helt RÅ Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Den der var helt RÅ <{POST_SNAPBACK}> ja ikke sant! hadde det enda vært 70,60 så hadde det stemt bedre! Spørs om jeg ikke skal få en til og dreie en sånn for meg! Må bare ha det på knaggrattet Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Å fytti. Da tør jeg ikke å tenke på hva en vindusvisker motor koster Har en som muligens er passert CRC overhaling Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 PS. Fikk pris på en VP MD5A termostat i dag, nesten 600,- kan det være riktig ?? 1/2-geir <{POST_SNAPBACK}> Jeg betalte cirka 400 for snart to år siden. Det er jo listepriser for disse penta-dingsene, så da har det vel simpelthen steget mye i pris på kort tid. Jo eldre motorene blir, jo verre blir det vel å få tak i reservedeler, og jo mer penger kan langerne ta....? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 29.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Jeg trodde egentlig at båtutstyr var billigere i Sverige, men etter å ha sett på diverse nett-butikker i vårt naboland, så fant jeg ut at jeg kunne spare meg turen. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Å fytti. Da tør jeg ikke å tenke på hva en vindusvisker motor koster Har en som muligens er passert CRC overhaling <{POST_SNAPBACK}> Har akkurat kjøpt. Litt i overkant av 500,- To hastigheter,selvparkerende og blinkende lys på tuppen. Nei, glem det siste. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Slagskibet Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Er det ikke blinklys så kan det være! Maritim høres det ut som da? Det går vel å bruke den på 1 hastighet og? Hadde ikke tenkt å bytte bryter eller strekke mere ledning. Og oljetrykksmåleren din har jeg glemt så ringer han i morgen.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.