Jump to content

Nå får pengene vinger

enter4u

Recommended Posts

I dag var jeg innom Seatronic i Moss og bestillte meg solcellepanel.Solara SM300 S på 75w. I samme slengen ble det GPS-giver til mitt Matrix ekkolodd, samt noe annet "ræl" som jeg sikkert får bruk for. I morgen får Fuglevik båtservice besøk av meg. Da er det diverse slanger til varmeren, septiktank, teleflex-styring til jolla og sikkert mere som jeg kanskje får bruk for. Har skrinlagt kjøp av anker-vinsj, så da fikk jeg annet å kjøpe i steden. :smash::wink:

1 båtkrone = en tier !

Båt koster for mye til at man kan regne på det ...

PS. Fikk pris på en VP MD5A termostat i dag, nesten 600,- kan det være riktig ??

1/2-geir

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

PS. Fikk pris på en VP MD5A termostat i dag, nesten  600,- kan det være riktig ??

1/2-geir

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg betalte cirka 400 for snart to år siden. Det er jo listepriser for disse penta-dingsene, så da har det vel simpelthen steget mye i pris på kort tid. Jo eldre motorene blir, jo verre blir det vel å få tak i reservedeler, og jo mer penger kan langerne ta....?

Er det ikke blinklys så kan det være! :smash:

Maritim høres det ut som da? Det går vel å bruke den på 1 hastighet og? Hadde ikke tenkt å bytte bryter eller strekke mere ledning. Og oljetrykksmåleren din har jeg glemt så ringer han i morgen....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...