Guest Avmønstret# Startet 10.Februar.2014 Del på Facebook Startet 10.Februar.2014 http://www.hamnen.se/tester/segelbatstest/sailjet-40-seglande-vattenskidbat.html http://www.in-time-yachts.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=102 Herlig med innovasjon. :-) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 10.Februar.2014 Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 Nå kom jeg på det! Sauna var det jeg manglet i båten... Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.Februar.2014 Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 Det er jo genialt. Aldri feil med sauna og stueplass i forpiggen trenger en jo ikke når en kun har to rullefokker. Dette var så rart og smart at jeg ikke tror mange har tenkt tanken, men finner og sauna, jo kanskje noen har tenkt på det før :-) -------------- Hadde klart meg uten dieseldyret og 20 knop også egentlig. Båten i seg selv var jo bra, likte godt løsningen med to fokker. Kanskje Bavaria kan lage en billigvariant? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 10.Februar.2014 Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 (redigert) Har sett seilbåt med sauna før, og det var nettopp Hamnen.se som testen den også. Så den vel for et års tid siden. Synes to master med hver sin genua så helt toppers ut. Ingen bom å slå huet i, udramatiske slag, og god kontroll på revingen. Og så kan man sikkert gå på line mellom mastene! Det hadde vært underholdning i havna det. Slik jeg oppfattet det, så har båten en enorm batteripakke som utgjør ballasten i kjølen, da det ikke er noen vekt i kjølen. Mao, du trenger ikke bekymre deg for strøm. - men kokeplater på induksjon.... Den pakka må være enorm. Med heve senkekjøl så må dette være den ultimate skjærgårdsbåten. Og den kan stå i en lav krybbe når den er på land. Det var nesten litt freakshow å se den dra på i 20 knop. Redigert 10.Februar.2014 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 10.Februar.2014 Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 Fabelaktig opplegg. Badstu i seilbåt har jeg riktignok sett før – det er en del Nauticat-båter som har dette, men å få en Nauticat opp i 20 knop kan bli en frisk utfordring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.