MB Sofie Startet 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2014 Bare av undring: Er det noen på forumet som spiller Ship Simulator Extreme egentlig? Finner glede i dette spillet på vinterstid hvor jeg ikke kan være på sjøen. Sitér dette innlegget Skynd deg om bord, så kan vi ta oss god tid. Link to post
Lovart låring Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Hvor finner man dette spillet? Lenke? Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Kenneth 81 Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Jeg har ikke det spillet selv, men vurderer å kjøpe det. Det kan kjøpes og lastes ned her Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
M/S Bastard Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Har spilt det før, blir ganske fort lei egentlig. Jeg syns det var en del bugs i det, kjedlig når man er centimeter fra og legge til, så sprettet hele skipet langt ut fra kaia igjen Har man mange timer og slå ihjel er det ok Sitér dette innlegget Link to post
MB Sofie Svart 11.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Vet ikke når du spillte sist M/S Bastard men har vært noen patcher opp gjennom tidene. Jeg har ikke noen bugs igjen. Når det kommer til tidkrevende så sluker spillet tid. Men, er ikke gjort i en håndvending å legge til med et cruise skip, ei heller et konteiner skip for den sakens skyld. Jeg som seiler, spiller også Sail Simulator 5 , dog det er nok et spill for spesielt intresserte. Sitér dette innlegget Skynd deg om bord, så kan vi ta oss god tid. Link to post
M/S Bastard Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Er en stund siden ja, men det ble for kjedlig igrunn Finnes det en "knapp" man kan trykke på nå for og slippe og seile langt før man legger til? Er jo dørgende kjedlig og seile en rute til havs Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Liker Sjøredningsskolens simulator best jeg:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
MB Sofie Svart 11.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 (redigert) Lykke til med å få plass til den hjemme Christel III ! Redigert 11.Februar.2014 av Morten83 (see edit history) Sitér dette innlegget Skynd deg om bord, så kan vi ta oss god tid. Link to post
Ida Marie III Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Var noe kjent med kart utsnittet der Christel III Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Utrolig bra grafikk. Nesten som å være hjemme:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Christel III Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Lykke til med å få plass til den hjemme Christel III ! Får fint plass til den, men det er verre med finansieringen :-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.