Jump to content

Ship Simulator Extreme

Morten83

Recommended Posts

Bare av undring: Er det noen på forumet som spiller Ship Simulator Extreme egentlig?

Finner glede i dette spillet på vinterstid hvor jeg ikke kan være på sjøen. :yesnod:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Har spilt det før, blir ganske fort lei egentlig. Jeg syns det var en del bugs i det, kjedlig når man er centimeter fra og legge til, så sprettet hele skipet langt ut fra kaia igjen :giggle:

Har man mange timer og slå ihjel er det ok :smiley:

Vet ikke når du spillte sist M/S Bastard men har vært noen patcher opp gjennom tidene. Jeg har ikke noen bugs igjen. Når det kommer til tidkrevende så sluker spillet tid. Men, er ikke gjort i en håndvending å legge til med et cruise skip, ei heller et konteiner skip for den sakens skyld. :smiley:

Jeg som seiler, spiller også Sail Simulator 5 , dog det er nok et spill for spesielt intresserte. :wink:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Er en stund siden ja, men det ble for kjedlig igrunn

Finnes det en "knapp" man kan trykke på nå for og slippe og seile langt før man legger til?

Er jo dørgende kjedlig og seile en rute til havs

Lykke til med å få plass til den hjemme Christel III ! :lol:

Edited by Morten83 (see edit history)