Jump to content

Montere kjøleskuff i ibiza 24 touring, anbefalinger?

Tobb1

Recommended Posts

Jeg tenkte på det samme når jeg hadde en slik båt. Jeg ville plassert den under passasjersetet med fronten inn mot cabinen. Ang merket husker jeg ikke hva jeg så på, men det var ikke så veldig mange muligheter å velge mellom husker jeg.

Tror f.eks Isoterm er et bra merke, mener jeg så på denne når jeg tenkte å gjøre det samme;

http://www.seatronic.no/kjoleskap-kjolebokser-c-236_435/isotherm-kjoleboks-36-p-3919

Ps, velkommen til baatplassen!

Redigert av Jonas78 (see edit history)

Bruk vest!

• 6 måneder senere...
  • 3 år senere...
On 6/6/2018 at 11:37 PM, Nerdy said:

Har vurdert på babord siden, montere den tverrskips der fra før er en inspeksjonsluke... jeg har den gamle typen 2005 modell.

har ikke målt noe da, men ser for meg den må plasseres der,

Jeg har vært og målt opp litt og det ser ikke ut til å være nok dybde til å montere tverrskips. Det virker på meg som om eneste mulige installasjon vil være å montere den under sittebenk på babord side med skuffefront vendt bakover, rett ved siden av der hvor lensepumpe stangen er montert. Men den tar opp mye plass og dersom jeg skal beholde nåværende kjøleboks blir det ikke mye plass igjen til oppbevaring.....

Ja, det har du helt rett i. Lurer på hvilken kjøleskuff som er brukt på den båten. Det er mulig jeg kan få plass til en Waeco CD20 ved å plassere kjøleaggregatet ved siden av selve skuffen eller på annen egnet plass. Da ser det ut som den bare bygger 421 cm i dybden og det tror jeg skal gå. Tar noen eksakte mål senere i dag.

image.png.0c8088e2c9b44d14ff0dfe0808944019.png

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...