Tobb1 Startet 12.Februar.2014 Del på Facebook Startet 12.Februar.2014 Vurderer å montere kjøleskuff i min ibiza 24 touring. Må bare bli enig med meg selv om hvor den skal stå. Men lurte på om noen kunne anbefale noen gode merker. Vil ikke ha noe som slutter å virke etter et par sesonger. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 (redigert) Jeg tenkte på det samme når jeg hadde en slik båt. Jeg ville plassert den under passasjersetet med fronten inn mot cabinen. Ang merket husker jeg ikke hva jeg så på, men det var ikke så veldig mange muligheter å velge mellom husker jeg. Tror f.eks Isoterm er et bra merke, mener jeg så på denne når jeg tenkte å gjøre det samme; http://www.seatronic.no/kjoleskap-kjolebokser-c-236_435/isotherm-kjoleboks-36-p-3919 Ps, velkommen til baatplassen! Redigert 12.Februar.2014 av Jonas78 (see edit history) Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Andresh Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Kunne godt tenkt meg noe sånt bak på akterdekket/fly men herregud for en pris!! Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 22 Svart 21.August.2014 Del på Facebook Svart 21.August.2014 Hei , har noen av dere funnet noen rimelige kjøleskuffer for salg i Norge ? Er selv på jakt. Evt andre løsninger ? 575dollars for ei 29liter skuff på 45w. http://www.defender.com/product.jsp?path=-1|2276204|2276226|2530781&id=333000 Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 5.Juni.2018 Del på Facebook Svart 5.Juni.2018 Løfter denne ettersom jeg vurderer det samme. Noen med erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Nerdy Svart 6.Juni.2018 Del på Facebook Svart 6.Juni.2018 Har vurdert på babord siden, montere den tverrskips der fra før er en inspeksjonsluke... jeg har den gamle typen 2005 modell. har ikke målt noe da, men ser for meg den må plasseres der, Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 8.Juni.2018 Del på Facebook Svart 8.Juni.2018 On 6/6/2018 at 11:37 PM, Nerdy said: Har vurdert på babord siden, montere den tverrskips der fra før er en inspeksjonsluke... jeg har den gamle typen 2005 modell. har ikke målt noe da, men ser for meg den må plasseres der, Jeg har vært og målt opp litt og det ser ikke ut til å være nok dybde til å montere tverrskips. Det virker på meg som om eneste mulige installasjon vil være å montere den under sittebenk på babord side med skuffefront vendt bakover, rett ved siden av der hvor lensepumpe stangen er montert. Men den tar opp mye plass og dersom jeg skal beholde nåværende kjøleboks blir det ikke mye plass igjen til oppbevaring..... Sitér dette innlegget Link to post
Nerdy Svart 9.Juni.2018 Del på Facebook Svart 9.Juni.2018 https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=122103680 bla litt på bildene så ser det ut som det gikk her vertfall.. Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Ja, det har du helt rett i. Lurer på hvilken kjøleskuff som er brukt på den båten. Det er mulig jeg kan få plass til en Waeco CD20 ved å plassere kjøleaggregatet ved siden av selve skuffen eller på annen egnet plass. Da ser det ut som den bare bygger 421 cm i dybden og det tror jeg skal gå. Tar noen eksakte mål senere i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.