Fjordutsikt Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Jeg kjøpte 2 batterier à 110 Ah fra Biltema i går 699,- pr stk. Det gamle batteriet var også fra Biltema fra Juni 2000 (130 Ah) Jeg har vært fornøyd med det - med bakgrunn i vedlikeholdet som har vært utført De 2 nye passet akkurat på lengden - var litt å gå på når det gjelder bredden. Sitér dette innlegget Link to post
anton Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Mitt startbatteri fra Sønnak røk etter ett år. Har aldri hatt et så dårlig batteri på de 40 årene jeg har holdt på med biler og båter. Nå har jeg kjøpt et forbruksbatteri fra Noak. Håper det varer lenger. Sitér dette innlegget Link to post
ultra1 Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Ville ha vurdert Banner sine batterier til båt. Ikke blant de aller billigeste, men kvalitet og holdbarhet er på topp. Sitér dette innlegget Link to post
PAGURUS III Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Hei Jeg har nettopp byttet batterier i båten. Etter mye spaning på sidene her, så bestemte jeg meg for å kjøpe Exide Sønnak batterier. Jeg dro til Exide Sønnak i Brobekkveien på Alnabru og kjøpte direkte av dem. Fikk en pris jeg ikke kunne si nei til (nesten halv pris i forhold til hva de forlangte hos Dekkmann...) PANDURUS Sitér dette innlegget "Sommer... alltid!!!..." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.