Jump to content

Nybegynnerbåt til liten dame

Marte Ree Nolet

Recommended Posts

Jeg kryper til korset og ber om litt hjelp. Jeg har overtatt guttungens 15 fots båt med en 9,9 hk bak. Jeg stortrives på fisketur alene, men jeg kunne tenke meg litt mer komfort enn i Yamarine bigfish. Mannen min syns det er skummelt å være med i liten båt, men for meg som er under 160 er det fint med lite. Jeg skulle ønske noe hvor det er lettere å gjemme seg for sjø og også kunne la fiskesakene bli i båten. Men Jeg er faktisk litt redd for å ikke se over roret :). Er det noen med erfaring på noe sånt som passer liten dame, som har fart nok til å komme litt ut, og som mannen min tørr å være med ut i. Bor i Halden.

• 4 uker senere...
  Hokky skrev On 16.3.2014 at 9.56:

Chaseren er nok fin til fisketur alene, men blir nok fort trang om dere er flere som skal fiske. Hva med en som denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47057984 hvis det er småturer og fisking som er det den vil bli mest brukt til?

Vil tro denne virker større og tryggere enn en 15 fots båt.

Eller Øien 530 F,solide og gode båter

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...