Marte Ree Nolet Startet 16.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2014 Jeg kryper til korset og ber om litt hjelp. Jeg har overtatt guttungens 15 fots båt med en 9,9 hk bak. Jeg stortrives på fisketur alene, men jeg kunne tenke meg litt mer komfort enn i Yamarine bigfish. Mannen min syns det er skummelt å være med i liten båt, men for meg som er under 160 er det fint med lite. Jeg skulle ønske noe hvor det er lettere å gjemme seg for sjø og også kunne la fiskesakene bli i båten. Men Jeg er faktisk litt redd for å ikke se over roret :). Er det noen med erfaring på noe sånt som passer liten dame, som har fart nok til å komme litt ut, og som mannen min tørr å være med ut i. Bor i Halden. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2014 Hei, og velkommen på forumet ! Hvor mye kan den koste, denne båten ? Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 16.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2014 (redigert) Hva med noe sånt ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46742151 Titt litt på finn.no mye å velge mellom der. Uansett! Lykke til ! Og ikke minst: Velkommen til dette eminente forumet Redigert 16.Februar.2014 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marte Ree Nolet Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2014 Båt for meg er lit som bil. Billig er bra, under 50 000 helst. Har tenkt på skipsplast? Sitér dette innlegget Link to post
Marte Ree Nolet Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2014 Så på den Rana båten. Litt trøblete med hardtop, akkurat det jeg er redd for, å ikke kunne se fordi jeg er liten. Ellers topp. Sitér dette innlegget Link to post
Marte Ree Nolet Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Noen som har eraring med askeladden chaser? Det ligger to ute nå og jeg har så lyst... http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=47056659 Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Løp å kjøp! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Ved kjøring fra A til B er disse sikkert ok, men skal du fiske flyter de rundt som en kork om det er litt vind iflg en kjenning som hadde slik. Gjelder sikkert også andre i samme klasse som ikke har kjøl. Så da er det bruksmønsteret som avgjør :-) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Må ikkje glemme at mannen kanskje ville ha større båt for å føle seg trygg? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
glalaks Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Askeladden chaser er en fin liten båt med fin finish. Går relativt bra med 50 hk også. Kan nok oppleves som trang ombord. Og ingen kabin forran. 515 er litt mere båt, men så klart også dyrere/eldre.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Tror ikke de driver mer enn andre tilsvarende planene båter.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Hokky Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Chaseren er nok fin til fisketur alene, men blir nok fort trang om dere er flere som skal fiske. Hva med en som denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47057984 hvis det er småturer og fisking som er det den vil bli mest brukt til? Vil tro denne virker større og tryggere enn en 15 fots båt. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Stormblåst Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Hokky skrev On 16.3.2014 at 9.56: Chaseren er nok fin til fisketur alene, men blir nok fort trang om dere er flere som skal fiske. Hva med en som denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47057984 hvis det er småturer og fisking som er det den vil bli mest brukt til? Vil tro denne virker større og tryggere enn en 15 fots båt. Eller Øien 530 F,solide og gode båter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.