Aksept2014 Startet 17.Februar.2014 Del på Facebook Startet 17.Februar.2014 Hva koster en enkel montering av en SE 80 hekkthruster der styringskabel ligger klar helt bak fra før? Jeg vil høre med dere hva en ca. Pris på dette er... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.Februar.2014 Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 Kanskje du kan legge opp strømkabler til drift sjølv , og spare litt peng på det. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
KARILLA Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Ca 35000 inkl slipping bunnsmøring og bytte av zink. Stemmer med et tilbud jeg har fått. Montering iMars :-)) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Kjetil1 Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Er det innstøpt rør som en baugprop eller utenpåliggende rør? Det kan neppe bli så kostbart å sette på en motor med utenpåliggende rør? Hvis kabling er der fra før, er det vel enkelt å ta en slik montering... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 35000.- , er det bare arbeidspenger eller inkl thruster og matriell ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
KARILLA Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 (redigert) Inkl. Fjernkontroll ny dobbel joystick inne ute og selve trusteren med tilbehør som inkluderer t tunnel og spoilere. Her er eksempel på hva selve pakken koster, dette uten to doble joystick og fjernkontroll. Det kommer også litt ledning og styrekabel i tillegg. http://www.seatronic.no/baugpropell-hekktrustere-c-231_439/side-power-hekktruster-p-3972 Redigert 18.Februar.2014 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Aksept2014 Svart 18.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Fikk pris på 50.000 for pakka inkl montering. Ser da at det blir i overkant dyrt Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Fikk pris på 50.000 for pakka inkl montering. Ser da at det blir i overkant dyrt Kan være mye mere arbeid å montere truster på din båt. Vår båt er det veldig tilrettelagt. Så det blir ikke altid rett å sammenligne priser uten å se helheten. Lykke til. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.