Jump to content

Hvordan skifte backup batteri på en eldre Garmin 128

Sero

Recommended Posts

Har en Garmin 128 gps som virker ok,men i den senere tid har den begynt å gå til setup meny for å få den i gang, så må jeg gå inn på landkode og deretter tilbake til start først da begynner den å søke etter satelitter.Lurer på om det kan finnes et batteri som begynner å ta kvelden. Den er fra ca år 2000

Kanskje det er på tide å bytte backupbatteri i min Garmin GPS75 som jeg kjøpte i 1994 også, - for 20 år siden? Det er vel like før at det ikke klarer å holde på oppsettet for GPS'n?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Vet ikke hvor mange driftstimer di gps har men min gps har vel 1350 timer .Masse ruter og waypont innlagt (var)

men ut fra det så har du ikke mye å gå på.Litt spent på om det går å lodde ett 2032 3 v batteri.