Sero Startet 17.Februar.2014 Del på Facebook Startet 17.Februar.2014 Har en Garmin 128 gps som virker ok,men i den senere tid har den begynt å gå til setup meny for å få den i gang, så må jeg gå inn på landkode og deretter tilbake til start først da begynner den å søke etter satelitter.Lurer på om det kan finnes et batteri som begynner å ta kvelden. Den er fra ca år 2000 Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Hva med å spørre Garmin/Belanor? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
sap_2000 Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Googler du "garmin 128 internal battery" dukker det opp en haug av linker. Her er en. http://www.ybw.com/forums/showthread.php?267075-Garmin-GPS-128-Internal-Battery Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Sero Svart 18.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Garmin hadde ikke noe svar på det.fikk ett tps via denne linken når det gjelder spenning og type. Da er det vel bare å ta frem loddebolten.Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Kanskje det er på tide å bytte backupbatteri i min Garmin GPS75 som jeg kjøpte i 1994 også, - for 20 år siden? Det er vel like før at det ikke klarer å holde på oppsettet for GPS'n? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sero Svart 19.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Vet ikke hvor mange driftstimer di gps har men min gps har vel 1350 timer .Masse ruter og waypont innlagt (var) men ut fra det så har du ikke mye å gå på.Litt spent på om det går å lodde ett 2032 3 v batteri. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Vis det er et batteri uten "ben" til å lodde skal du være veldig forsiktig med varme.....kan eksplodere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.