Madserazzi Startet 18.Februar.2014 Del på Facebook Startet 18.Februar.2014 (redigert) Kjenner jeg gleder meg som en liten unge. Påmeldte båter finnes her: http://www.visitoslofjord.no/no/fredrikstad-og-hvaler/The-Tall-Ships-Races-Fredrikstad-2014/Tall-Ships-Races/Skutene1/ Synes lenge at det var litt dårlig i klasse A, men i dag kom nyheten at russiske Kruzenshtern er påmeldt, verdens nest største seilskute på 123,74 meter fra 1926. Var ombord i den sist gang, og gleder meg til nytt besøk. Denne gangen skal jeg sørge for å være på fjorden når båtene ankommer. Sist gang var jeg båtløs. Redigert: lagt til poll Redigert 18.Februar.2014 av Madserazzi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Der var det mange staselige fartøyer Sitér dette innlegget Link to post
Madserazzi Svart 18.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Bildeserie fra da skutene forlot Fredrikstad i 2005: http://www.f-b.no/bildeserier/diverse-bildeserier/tall-ships-races-l-rdag-1.2022975?image=0 Kruzenshtern på vei opp elva: http://www.f-b.no/bildeserier/diverse-bildeserier/kruzenshtern-opp-sterelva-1.2024206?image=0 Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 18.Februar.2014 Del på Facebook Svart 18.Februar.2014 Blir et flott syn i Fredrikstad. Senere i Juli kommer dem til byen mellom de syv fjell noen dager når byen skal snues på hodet :-) Jeg har fått min 15 årige datter inn som sponset medseiler på etappen Bergen-Esbjerg. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 21.Februar.2014 Del på Facebook Svart 21.Februar.2014 Bor bare noen kilometer lenger opp i elva, så det er vel relativt sannsynlig at jeg kaster loss og driver forbi... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Madserazzi Svart 23.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2014 He, he. Du får kaste drivankeret så det ikke går for fort. Jeg ligger på Selbak, så du får hilse når du driver forbi. Tenkte jeg skulle ta med meg ungene og dra ut i Løpern når skutene ankommer. Antar at de fleste kommer inn den veien? Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 23.Februar.2014 Del på Facebook Svart 23.Februar.2014 A a Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 23.Februar.2014 Del på Facebook Svart 23.Februar.2014 Dette ble feil Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.Februar.2014 Del på Facebook Svart 24.Februar.2014 He, he. Du får kaste drivankeret så det ikke går for fort. Jeg ligger på Selbak, så du får hilse når du driver forbi. Født og oppvokst på Selbak, så der er det bestandig koselig å tøffe forbi Når jeg vokste opp het det "Selbak er stedet", men i senere tid har jeg hørt "Selbak er åstedet"..... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.