Jump to content

Kjøpe seilklær på Gran Canaria

Security

Recommended Posts

Ikke meg bekjent. Har bodd der nede tidligere, og har familie samboer der. Vi reiser ned nå i vinterferien også. Jeg har faktisk kikket mye etter båtbutikk, så si gjerne ifra om du finner en. Selv i Las Palmas har jeg ikke funnet noe. Spørs også hva hensikten skulle være. Prismessig tror jeg vi har lite å hente.

Stikk innom Enrique på Seilas i Puerto Rico, han er gift med Norsk kone og kan tre ord Norsk. Han skaffer det meste.

Men kjører du til Las palmas så er det plenty med butikker der, nede i havnen er det en dedikert seiltøybutikk men vært obs de har ikke Offshoretøy, det neste er coastaltøy siden det tross alt er i tropene kundene seiler

Ligger en båtutstyrsbutikki Mogan. Litt opp i veien fra havna.

Han som driver er båtboer nede i havnen, bare å ringe nummeret på døren så kommer han syklende men han har ikke seiltøy. Han har forresten vurdert å legge ned og starte systue og vaskeri i lokalene så mulig den allerede er borte