Security Startet 19.Februar.2014 Del på Facebook Startet 19.Februar.2014 Noen som vet om noen gode butikker hvor man får kjøpt seilklær og annet båtrelatert i nærheten av Puerto Rico eller Playa del ingles? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Ikke meg bekjent. Har bodd der nede tidligere, og har familie samboer der. Vi reiser ned nå i vinterferien også. Jeg har faktisk kikket mye etter båtbutikk, så si gjerne ifra om du finner en. Selv i Las Palmas har jeg ikke funnet noe. Spørs også hva hensikten skulle være. Prismessig tror jeg vi har lite å hente. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Det er faktisk en norsk båtbutikk i Puerto Rico. Har ikke vært der selv, men hører folk sier mye positivt om den. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
All In Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Ja se der du. Den skal jeg besøke også Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 19.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Er her nede nå. Må få stukket innom og se hva dem har. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Ligger en båtutstyrsbutikki Mogan. Litt opp i veien fra havna. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Enzo Svart 20.Februar.2014 Del på Facebook Svart 20.Februar.2014 Stikk innom Enrique på Seilas i Puerto Rico, han er gift med Norsk kone og kan tre ord Norsk. Han skaffer det meste. Men kjører du til Las palmas så er det plenty med butikker der, nede i havnen er det en dedikert seiltøybutikk men vært obs de har ikke Offshoretøy, det neste er coastaltøy siden det tross alt er i tropene kundene seiler Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 20.Februar.2014 Del på Facebook Svart 20.Februar.2014 Ligger en båtutstyrsbutikki Mogan. Litt opp i veien fra havna. Han som driver er båtboer nede i havnen, bare å ringe nummeret på døren så kommer han syklende men han har ikke seiltøy. Han har forresten vurdert å legge ned og starte systue og vaskeri i lokalene så mulig den allerede er borte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.