enebakk Startet 19.Februar.2014 Del på Facebook Startet 19.Februar.2014 (redigert) Er det noen som kjenner til den her ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46792784&searchclickthrough=true Har snakket med eier å etter det han sier så har den stått på land ca1 1/2-2år. Kalesjet er ca10år gammel. Båten er vist slitt innvendig men den er vist fin utvendig må (vaskes/poleres). Alt av tau til seil på byttes å seilene er gammle. Hva mener dere er riktig pris på den Redigert 19.Februar.2014 av enebakk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Den annonsen sier jo ikke mye, ingen bilder jo. Jeg googlet båtmerket men fikk ikke noe til treff, er det riktig skrevet/stavet? Grunnen til at jeg kikket på annonsen var at prisen tilsynelatende var veldig lav. Men uten bilder så er det jo ikke noe mer å se på så det er umulig å bedømme om prisen faktisk er lav, kan være at den er alt for høy :-)) Om det med motoren stemmer så er jo det en god ting. Sitér dette innlegget Link to post
enebakk Svart 19.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 Det har vist kun blitt bygget ca10stk av den på Vestlandet. Fikk noen flere bilder av den innvendig på tlf den så ikke akkurat ny opp pusset ut ;) Er ikke sikker på åssen jeg legger ut bilder her ;) Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 (redigert) Det er som regel en grunn til at du kan få den billig. Sjekk hva som er årsaken til prisen og legg dine egne kostnader med å fikse problemet oppå kjøpeprisen. Hvis du har mer tid enn penger å rutte med, kan det være "lurt" å kjøpe seg masse arbeid for å spare penger. Men det er sjelden det blir mer båtliv av det, etter min erfaring. Det kan komme andre ting i veien, og så har man plutselig ikke tid til overs likevel... Redigert 19.Februar.2014 av Propell1 (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Guest Avmønstret# Svart 19.Februar.2014 Del på Facebook Svart 19.Februar.2014 33 fot langkjølet motorseiler med Vetus diesel på 57hk fra 2000 som kun er gått 600 timer høres jo umiddelbart ut som en grei deal. Men båten er jo sabla tung, 8000kg, kan det stemme? Nye seil og stående rigg vil jo koste en god skjerv, snakker vi 30-50 000,-? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.