Jump to content

Batteriovervåkingsmonitor viser feil spenning


slingremann

Recommended Posts

I seglbåten har vi ein batteribank på 4x105Ah. Denne kan lades av landstrøm via ein Trace lader/inverter. Eit Tracemeter TM500 overvåker batteribanken. I fjor sommar vart alle batteria skifta ut, og etter det har Tracemeteret ikkje synt rette verdiar. Det viser ei batterispenning på f.eks. 13,7V mens vi måler 12,7V over batteripolane ved bruk av eit multimeter som eg meiner er korrekt. Har nokon kjennskap til om det går an å kalibrere Tracemeteret?

Synes det er merkeleg at dette oppstod då vi skifta batteri. Kan ein slik feil ligge i shunten?

Link to post
Share on other sites

Shunten måler strømmen, ikke spenningen. Det kan dog være spenningsfall over shunt ved belastning, og dersom lederne for spenningsmåling er koblet til etter shunt kan det gi utslag.

 

Angående kalibrering, se side 7:

 

http://www.xantrex.com/documents/Discontinued-Products/3507TraceMeterRevB.pdf

Redigert av eriklepe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk til eriklepe for svar. Akkurat dette har eg prøvd fleire ganger, men når eg går tilbake til måling av batterispenninga syner Tracemeteret fortsatt 1V for mykje. Det er mulig at Tracemeteret er øydelagt, men det er pussig at det skjedde då vi skifta batteribank. Tracemeteret fungerer elles greit, så eg har ei lita tru på at ei kalibrering er mulig.

Fins det forhandler av Trace-utstyr i Norge?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...