Jump to content

Hvor kjøpe robåt med overnattingsmuligheter?

Proxor

Recommended Posts

neh 115k svenske kroner og ser ikke ut som den har noe kryp inn, såg ikke ut som var særeligt marked for slike store robåter med eit lite kryp inn som eg tenkte på, sikkert bare spesialbygd for spesielt intreserte som skal krysse hav.
Tror eg heller bare satser på ein åpen robåt inntil videre, forhandleren her i området har Suvi robåter, så tror kansje det blir ein suvi 460 eller suvi 495, like under 13k og 15k, rimelige båter som ser ut til at har fine linjer.

tenkt tanken og bruke ein liten seilbåt ja og bare ta bort masten og bruke som robåt hehe, men ville ikke hatt noe tung innenbordsmotor i da,
fks ein liten 18-21 fots seglbåt, så bare lage til med pedaler og koble roret til via wire så eg får styrt det med føttene mens eg ror. men ingen slike små seilbåter for salg i nerheten hvor eg bor.
hafrsfjord: trenger ikke vere med rom både forran og bak, men burde vere noe som retter seg opp igjen selv dersom den går rundt.

Redigert av Proxor (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...