Jump to content

Noen her som har vunnet gummibåten?


saga

Recommended Posts

Som mange kanskje husker var de av oss som benyttet internett til å bekrefte at de fortsatt ville være registert i Småbåtregisteret etter at det ble flyttet over til RSSR med i trekningen av en gummibåt med påhengsmotor.

 

Siden fristen for å registrere seg forlengst er utgått og jeg ikke har blitt kontaktet fra RSSR om at jeg har vunnet gummibåten, så er det sikkert noen andre som har vært så heldige - kanskje noen her?

 

Jeg forsøkte forgjeves å finne ut hvem vinneren var på nettsidene til RSSR med der var ikke premien eller vinneren nevnt. Kanskje det bare var en juksepremie? Mitt inntrykk av slike lokkepremier er at de blir mye fokusert på under selve kampanjen, men så hører eller ser man ingenting til verken premien eller vinneren i ettertid og man bare konstaterer at man har fått enda en bekreftelse på at man aldri vinner noe i lotteri.

Link to post
Share on other sites

leste ett eller annet sted at trekningen var utsatt til 1/4 mener jeg å huske :sailing:

 

fant dette på NSSR sine sider:

På grunn av tekniske problemer har vi dessverre utsatt trekningen av 1 stk. Askeladden 435 med Mariner 30 hk motor samt 10 stk. Askvik Maritim ”Snap Off” rattsikringer. Trekningen skulle ha vært 11. mars. Ny dato blir 1. april 2005.

Redigert av TorbjornE (see edit history)
Link to post
Share on other sites

leste ett eller annet sted at trekningen var utsatt til 1/4 mener jeg å huske :sailing:

 

fant dette på NSSR sine sider:

På grunn av tekniske problemer har vi dessverre utsatt trekningen av 1 stk. Askeladden 435 med Mariner 30 hk motor samt 10 stk. Askvik Maritim ”Snap Off” rattsikringer. Trekningen skulle ha vært 11. mars. Ny dato blir 1. april 2005.

<{POST_SNAPBACK}>

Da var det bare jeg som ikke hadde lett grundig nok på RSSR sine sider.

 

Men det betyr jo at det fremdeles er håp om å vinne gummibåten :flag: . Man slutter jo aldri å håpe selv om vinnerstatistikken skulle tilsi det motsatte.

Link to post
Share on other sites

Uten noen som helst fnugg av grunn så slenger man ut påstander om at folk og organisasjoner driver med svindel og fusk. Har du ikke skam i livet Saga som kommer med slike insinuasjoner!! Hva begrunner du dette med eller fant du bare på det?

 

La ikke denne siden utvikle seg til en:

 

KOS med missnøye side

Link to post
Share on other sites

Har du ikke skam i livet Saga som kommer med slike insinuasjoner!! Hva begrunner du dette med eller fant du bare på det?

Syns du tar noe hardt i SRA!!! Jeg er delvis enig med Saga. Jeg syns også salgstriksa og metodene til NSSR er litt på kanten mange ganger. Tror nok ikke de vil prøve å lure noen med den båten, men jeg er grundig lei av "telefonterror" og hva jeg kaller "lureritilbud" i posten.
Link to post
Share on other sites

Vi mottok 8 lodd i posten i dag som vi ikke hadde bestilt. Det er vel ganske så frekt?

<{POST_SNAPBACK}>

Har også mottatt 8 lodd i posten i dag som ikke er bestilt eller blitt "overtalt" på telefon til å motta. :crazy:

 

Kona bruker alltid si ja på telefon til lodd hver vår og de kom for ca 1,5 mnd siden, etter det har det ikke vært telefoner fra NSSR. Høstlotteriet blir det alltid sagt nei til.

Dette opplever jeg som nokså frekt og kommer til å ta en telefon i morgen før jeg sender det i retur.

Burde egentlig ikke spandere frimerker engang.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Uten noen som helst fnugg av grunn så slenger man ut påstander om at folk og organisasjoner driver med svindel og fusk. Har du ikke skam i livet Saga som kommer med slike insinuasjoner!! Hva begrunner du dette med eller fant du bare på det?

 

La ikke denne siden utvikle seg til en:

 

KOS med missnøye side

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da voldsomt SRA.

 

Trodde det skulle mere til for å bli karakterisert som en person som ikke eier skam i livet. Tror du bør spare slike karakteristikker til mere alvorlige tilfeller hvor de bedre kommer til sin rett. Du må ikke ta ut alt på en gang vet du for da har du ikke mere igjen når det virkelig trengs.

 

Mulig det ikke kom godt nok frem men innlegget mitt var ikke ment å være alt for alvorlig og seriøst. Gummibåten med påhengsmotor som NRRS har som premie er nok reell nok den.

 

Jeg er selv medlem av Kystpatruljen i Redningsselskapet men jeg liker ikke helt utviklingen i NSSR. Senest sammen med medlemsbladet fra NSSR nå i februar var det vedlagt et tvilsomt reklameopplegg i reneste postordrestil hvor det fremgikk at man var den utrolig heldige som kunne vinne store premier. Man skulle bare skrape noen felt og klistre inn noen merkelapper og sende inn. Det som stod godt skjult var at man ved å sende inn fikk tilsendt skrapelodd som man måtte betale for. Slike triks bør NSSR holde seg for gode til og er i mine øyne direkte "svindel og fusk". Så et lite "fnugg av grunn" lå det nok bak min skepsis til gummibåten som var lovd ut.

 

Utviklingen i NSSR gir litt avsmak og jeg får heller lyst til å kutte ut hele medlemsskapet. Virker også som det er en del uro og motstridende krefter innad i NSSR.

 

Så får jeg bare avslutte med å håpe på at det er jeg som stikker av med gummibåten.

Redigert av saga (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg er også en av dem som har mottatt 8 lodd i posten, uten at der er oppringt på forhånd eller lignende.

 

Normalt pleier jeg å kjøpe lodd av dem, men når denne fremgangsmåte benyttes, velger jeg å returnere loddene. Håper de ikke nå velger den løsningen med at det er "lettere å få tilgivelse, enn å få tillatelse......"

Link to post
Share on other sites

Her ble medlem SRA sint ja. Og må si meg enig med Saga at dette ikke kvalifiserer til de tingene som SRA skrev i innlegget. Ikke at jeg trenger den, men å vinne noe er gøy. Det å bli lurt er ikke gøy.(selv om man ikke vinner) Når ting som dette blir uklare, er det jo alltid noe usikkert hva som skjer. Det ordner seg nok for vi i allefall håpe.

Link to post
Share on other sites

Da er vinnerne offentliggjort: http://www.nssr.no/rssr/index.htm

 

Vinner av Askeladden 435 med Mariner 30hk

Johan Hjelmaas, Avaldsnes

 

Vinnere av "Snap Off" rattsikring

Ståle Audun Karlson, Spikkestad

Pål Hugo Høhrbye, Skien

Dag-Christian Kaland, Tonstad

Svein Egil Nordnes Johansen, Sagvåg

Helga Agnethe Kobbeltvedt, Os

Nina Schyberg Olsen, Oslo

Erik Nøtland, Kristiansand

Rolf Vegard Halvorsen, Borgenhaugen

Rune Nor-Hansen, Stavanger

Tor Magne Madland, Nesttun

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...