båtløskar Startet 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2014 for noen uker siden så fikk jeg et brev ifra RS med tittel " Nå kommer sommer`n" medfølgende lå en regning på 200 kroner med betalingsinformasjon "årsgebyr 2014 med kunde nr osv osv" idag fikk jeg en ny regning ifra RS denne var på 845 kr med fakturs nr og medlemsnummer i betalingsinformasjonen det er første året jeg har båt som dette skal betales (utenom innmelding ifjord) og jeg har hørt om flere lurerier ifr RS sin side der de prøver og få inn litt ekstra penger. kan jeg følge lysten min og bare betale den siste regningen med 645 kroner og la det gå sammen med de 200 jeg har betalt ifra før? eller er det helt rett at det kommer 2 regninger og at begge må betales? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Den første er vel båtregisteret og den andre totalmedlemskap Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 24.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 så det akkurat nå når jeg leste litt nøyere igjennom. da får jeg betale begge 2. det er jo vellbrukte penger tross alt :P Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Tipper de 200,- er for småbåtregisteret og 845,- er for Kystpatruljen. Bare å betale, smile og være glad. De finner sikkert noe å bruke pengene til... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars H. Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Ja, den siste regningen er i hvert fall grei. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Stormblåst Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Kjeme regninga automatisk ? Var totalmedlem i 2013,den til småbåtregisteret har eg fått men ikkje den andre. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Trur det. Fruen i huset fekk i går, så det er nok rundt hjørnet. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
S/Y Emma Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Har fått autogiro i nettbanken Sent from my C6603 using Tapatalk Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Stormblåst Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Den kom med postbudet no Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Disse regningene betaler jeg igrunnen med glede. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
tom-ass Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Jeg sendte e-post til adressen som sto på fakturaen og fikk svar at det var en ugyldig adresse. Litt dårlig. Burde vel få på rett info i en så stor organisasjon. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lazyjack Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 så det akkurat nå når jeg leste litt nøyere igjennom. da får jeg betale begge 2. det er jo vellbrukte penger tross alt :P Ja er det velbrukte penger er det jo ingen sak, de skal jo snart kastes likevel Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 kr. 200,- til småbåtregisteret og 845,- som er for totalmedlemskap betalt med glede Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.