Jump to content

regning ifra redningsselskapet

båtløskar

Recommended Posts

for noen uker siden så fikk jeg et brev ifra RS med tittel " Nå kommer sommer`n"

medfølgende lå en regning på 200 kroner med betalingsinformasjon "årsgebyr 2014 med kunde nr osv osv"

idag fikk jeg en ny regning ifra RS denne var på 845 kr med fakturs nr og medlemsnummer i betalingsinformasjonen

det er første året jeg har båt som dette skal betales (utenom innmelding ifjord) og jeg har hørt om flere lurerier ifr RS sin side der de prøver og få inn litt ekstra penger.

kan jeg følge lysten min og bare betale den siste regningen med 645 kroner og la det gå sammen med de 200 jeg har betalt ifra før? eller er det helt rett at det kommer 2 regninger og at begge må betales?

Tipper de 200,- er for småbåtregisteret og 845,- er for Kystpatruljen. Bare å betale, smile og være glad. De finner sikkert noe å bruke pengene til...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

så det akkurat nå når jeg leste litt nøyere igjennom. da får jeg betale begge 2. det er jo vellbrukte penger tross alt :P

Ja er det velbrukte penger er det jo ingen sak, de skal jo snart kastes likevel :lol:

kr. 200,- til småbåtregisteret og 845,- som er for totalmedlemskap betalt med glede :seeya:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.