Galaxyseil Startet 24.Februar.2014 Del på Facebook Startet 24.Februar.2014 (redigert) Hei, Er noen som kjenner rimelig godkjent verksted som driver med motorservice? Motoren er en Suzuki 90hk 2012 som skal på 100timerservice. Takk for svar. Redigert 24.Februar.2014 av Galaxyseil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.Februar.2014 Del på Facebook Svart 24.Februar.2014 Lundamo auto. Uten At jeg har hørt så mye positivt om de.. Stadsbygd båtsenter tror jeg er bedre etter hva jeg har hørt. Båt og scooter i kjøpmannsgata har jeg fått mye god service men vet ikke om det er godkjent suzukiverksted...? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Pinhead1974 Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 (redigert) Båt og scooter i kjøpmannsgata har jeg fått mye god service men vet ikke om det er godkjent suzukiverksted...? Vet du om de reparerer/server andre merker som Mercury? Mvh. Jørund Redigert 2.August.2014 av Pinhead1974 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Det var en mercury jeg fikk fikset der så ja! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Pinhead1974 Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Greit å vite i og med at jeg ikke vet om noen som reparerer Mercury i byen. Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Dora motor. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Industri og marinediesel? Er ikke de mercury? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tskjei Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Tror de bruker stadsbygd.... Sitér dette innlegget Link to post
Pinhead1974 Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Stemmer det. De er raske med å henvise til Stadsbygd Båtsenter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.