Galaxyseil Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 (edited) Hei, Er noen som kjenner rimelig godkjent verksted som driver med motorservice? Motoren er en Suzuki 90hk 2012 som skal på 100timerservice. Takk for svar. Edited February 24, 2014 by Galaxyseil (see edit history) Quote Link to post
glalaks Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Lundamo auto. Uten At jeg har hørt så mye positivt om de.. Stadsbygd båtsenter tror jeg er bedre etter hva jeg har hørt. Båt og scooter i kjøpmannsgata har jeg fått mye god service men vet ikke om det er godkjent suzukiverksted...? Quote Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Pinhead1974 Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 (edited) Båt og scooter i kjøpmannsgata har jeg fått mye god service men vet ikke om det er godkjent suzukiverksted...? Vet du om de reparerer/server andre merker som Mercury? Mvh. Jørund Edited August 2, 2014 by Pinhead1974 (see edit history) Quote Link to post
glalaks Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Det var en mercury jeg fikk fikset der så ja! Quote Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Pinhead1974 Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Greit å vite i og med at jeg ikke vet om noen som reparerer Mercury i byen. Quote Link to post
glalaks Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Industri og marinediesel? Er ikke de mercury? Quote Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tskjei Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Tror de bruker stadsbygd.... Quote Link to post
Pinhead1974 Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Stemmer det. De er raske med å henvise til Stadsbygd Båtsenter. Quote Link to post
Recommended Posts