Worry II Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 (redigert) Fordelen med et feste som bygger litt ut, er at du kan beholde foten på.. Eksempel: http://www.proshop.no/Veggfeste/SMS-Flatscreen-WL-ST-2247739.html Fordelen her er også et du kan løfte tv'en rett opp når den skal flyttes. Veggbraketten må nok festes til vegg med 4 skruer uannsett.. Redigert 25.Februar.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Kanskje passer den i slik blank koffert med skum i? Du vet Sap, de quadene smetter rett i med fjernkontroll. Da kan den jo stues hvor som helst, men du vil kanskje ha den fremme? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Var du ikke fornøyd eller vil du ha større? Ikke fornøyd med lyden. Og har oppdaget at det er plass til større. I manualen står også at hvis du kutter 12v ledningen for å koble den til strøm i stedet for å bruke pluggen, så gjelder ikke garantien. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ternen32 Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Ikke fornøyd med lyden. Og har oppdaget at det er plass til større. I manualen står også at hvis du kutter 12v ledningen for å koble den til strøm i stedet for å bruke pluggen, så gjelder ikke garantien. Må sies at til våres så fikk vi med omformer til 220 volt, samt 12v kabel. Lyden på våres tv er upåklagelig, det er fin og klar lyd hele veien, Høy nok lyd til at vi sjelden går over halv styrke, har ikke merket mye til problemer med synsvinkler, men derimot ikke helt topp i sollys direkte på skjerm. Dvd var i bruk fra morgen til kveld av barna, ingen problemer med den, og meget strømsnill. Man får sikker enda bedre tv til høyere priser, men vi har ihvertfall ikke et vondt ord og si om Finluxen Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
FM 8-12 Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Lyden syns jeg også er bra men DVD delen tok kvelden relativt fort Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Lyden syns jeg også er bra men DVD delen tok kvelden relativt fort Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Noen tips til solide, lavtbyggende veggfester uten for stort "footprint"? Kjøpte dette på Clas Ohlson. "Foret det" med tekstiltape for å forhindre eventuelle gnisselyder metall-mot-metall. Ble helt supert. http://www.clasohlson.com/no/Exibel%20veggfeste%20for%20TV/monitor/Pr385324000 Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 25.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2014 Kjøpte 24" Finlux for tre uker siden og har bare prøvd den hjemme foreløpig. COOP Obs hadde denne på tilbud til 990,- så vel verdt å sjekke om de har fler igjen. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
sap_2000 Svart 26.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2014 Hei Ludde. Hvilken OBS var det? Var innom på Alna forrige uke men så ingen tv'er der. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
ezach Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Jeg får ikke signaler inn på 24" Finlux. På den forrige tv-en var det et alternativ for å aktivere en strømforsterker til antennen. Alt virket fint da jeg testet tv-en hjemme med en kveil coax som antenne. Men tilkoblet tallerkenplata i lanternemasta er det dødt eller hakkete. Noen som har tips til feilsøk? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Det er nok kabelproblemer. Min Maxxum-antenne ga meg toppsignaler i hele påsken. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Hva slags antenne er det Worry? Har du en link? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
ezach Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Det er nok kabelproblemer. Min Maxxum-antenne ga meg toppsignaler i hele påsken.Takk for tips.Skal sjekke. :) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Hvis du har aktiv antenne må du ha en forsterker til denne, som denne feks. http://cdon.no/elektronikk/triax/triax-antenna-power-splitter-ufo-p10783862 Uten denne fikk jeg knapt noe bilde. Har Triax ufo og forsterker og 24" Finlux, fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 Jeg har forsterker. Skal sjekke om den får strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 (redigert) Hva slags antenne er det Worry? Har du en link? Den jeg har heter MDA-100 (Maximum er merket) Google den, eller så har Advance den på sin nettbutikk: http://www.advance.no/item.aspx?id=5199989 Her har jeg festet den: liten og nett ! Redigert 24.April.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 Takk for info :-) Må legge opp antenne/ tv/ strøm i båten ila våren så flott med alternativer :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Roger jo Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 (redigert) Min erfaring med antenneforsterker med regulering, er at en må lete opp hvor mye en skal forsterke ingen bilde i begge ender bra på ca, 75%. Etter at Finlux fikk mye skryt i fjor har jeg bestilt en 24" og dette takfeste som skal passe i følge en annen tråd. Denne Glomex-tv-antennen er vel en av de bedre. Redigert 24.April.2014 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Worry II Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 (redigert) Det står en sånn regulebar fastmontert i min også, den har jeg gitt opp ! Det er fast forsterker i Maximumen. Klippet av sigarettpluggen og koblet rett på 12-volt. Det var med AC-adapter også, om det skal kjøres utenom. Redigert 24.April.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 Er det noen her som har prøvd andersson tv ? Koster 1590kr for 24" led 12 v Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.