Jump to content

Båtfrakt Stavanger - Florø ønskes

Øystein Reksten

Recommended Posts

Har kjøpt meg ein skadet 24 foter som står i Stavanger og skal til Florø

Noen her inne som veit ein billeg løsning på dette. Båt har vêr under og maskinen har ikkje vert startet etter dette, berre fylt opp med disel så det er ikkje eit alternativ og køyre båten. Den er ca 730 lengde 250 høgde 230 bredde og vekten er vel ein plass mellom 2000-2500 kg.

Hei og velkommen som medlem her på BP,

Eg har gode erfaringar med M/S Nyksund som går i fraktefart mellom Stavanger og Finnmarkskysten, er mykje brukt til båttransportar opp og ned langs kysten. Treng som regel ikkje krybbe.

Fekk ein Mørebas 7300 ein gong frå Svolvær til Haugesund for kr 10 000,-

Brukte dei akkurat på ein Storø som vi sette på sjøen på Rubbestadneset. Triveleg mannskap og skipper. Sjå tilbudet under.

Storø 39' fra Bodø til Stord/Bergen, sjø/sjø.
Oppgitt vekt ca 8 - 8,5 t pr stk. Skipning på dekk.
Lasting/lossing skipets eget gear.

Ref telefonsamtaler tidligere idag og
kan tilby MS Nyksund fra Bodø nå onsdag denne uke eller
på neste sørtur om ca 14 dager.

Sjøfrakt, kr. 19.000,- eks mva.
Sjø/sjø.

Vi bestilte frakta gjemmom J.P. Strøm Shipping AS - Pir II 10, 7010 Trondheim - Tlf. 73539300

send mail eller ring til Paal Berge <paal@jps.no> og få ein pris.

Helsing Batalden :smiley:

Redigert av M/B Øyfjell (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Her er nokre bilde av skipet på veg ombord på dekk på M/S Nyksund. :smiley:

bilde

bilde

Nokre kjennerar av Storø vil nok sei at dette ikkje er ein Storø, men skrog og innvendig i salong er det det + 5 fot forlengelse, overbygg er i aluminium og tett, (det var vel det som var problemet før at det ikkje var)

Redigert av M/B Øyfjell (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Takker for tilbakemeldingene eg fekk.

Hadde forsåvidt bestemt meg for å bruke Egil Ulvan rederi i Trondheim

Som det vart tipset om her, de hadde ein hyggelig pris og virket som de tok det seriøst kommuniserte berre via e-post.

Men fekk øye på eit vogntog fra Larsen transport som har mykje køyring den veien som tar den for samme pris og slipper å vente så lenge på å få den heim.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...