PanPan Startet 9.April.2003 Del på Facebook Startet 9.April.2003 Verdens ende. Stavern. Grebbestad. Marstrand. Tjörn. Tjörn Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 9.April.2003 Del på Facebook Svart 9.April.2003 Helt enig med deg, PanPan! Snart blir det både og igjen! Hadde det bare ikke vært for den sure nordavinden som uler ute og den begredelige værmelding her på Østlandet som spår snø og sludd til helgen (fredag-lørdag), så hadde drømmebildet vært perfekt! Ikke for det, har hatt noen en kjempefine dager her ved Fredrikstad, nå sist mandag, for eksempel! Nydelig vær! Dårlig med fisk! - men gøy var det lell Tiden er med oss og dagene blir lengre og lengre - kveldene lysere og lysere! :smiley: :wink: :smiley: Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 så sant som det er sagt.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sebaldus Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Meget, meget sant! Nå skal jeg faktisk ut på båttur i den nydelige vestlandsværet vi har i dag! Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Og jeg skal sette ut båten i dag! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Slagskibet Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Men i jøssenavn da Walter!!Leser du samme værmeldinga som Fenix du?Rosemarie,hat keine Angst!S O L. I K K E S N Ø ! ! Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Men i jøssenavn da Walter!!Leser du samme værmeldinga som Fenix du?Rosemarie,hat keine Angst!S O L. I K K E S N Ø ! ! Så det så Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Arne Lian Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Kristiansand Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Ikke ille her oppe i Trondheim heller Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
unknownuser Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 MÅTTE bare ta ut båten idag... -en liten tur rundt Lysøen, så til Krokeide og siden over til Ervikane hvor badetempen ikke var særlig fristende... Fikk målt toppfarten til 28,4 knop og marsjet fint på 23 -målt med Garmin GPS 12 Tankmåleren gikk for første gang under "F" :lol: (ikke "E") Sitér dette innlegget Link to post
Radioinspektøren Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Hei Alle ! Og jeg har satt ut båten idag ! - Nå ligger'n i Kambo. Tok meg en omvei rundt Bevøya og gjennom Bevøysundet på min korte ferd fra Son. 5,4nm logget hittil i år ! Deilig ! Hilsen Lars, Kaptein S/Y Hybris, LK7137 Sitér dette innlegget Mvh Lars Røksund Radioinspektør Telenor Kystradio Link to post
Fenix Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Og nå er min også på vannet! Skal på tur i morgen, men så er jeg redd for at været begrenser moroa videre. Blir nok noen snarturer mellom sluddbygene.... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 I morgen, lørdag kjører vi båten ned til kaia. Her venter innleid mobilkran for vidre sjøsetting. Går alt som planlagt går ferden fra verket i Drammensfjorden, rundt Tofte og Filtvet mot Sætre i Vestfjorden som blir Astors nye hjemmehavn. Endelig er dagen da man kan se tilbake på all jobbingen og ikke minst all hjerneaktiviteten som båten har bidrat med gjennom vintermånedene. Mitt kallesignal er Astor LJ 6592. Regner med å forlate Verket ved 11-tiden i morgen. Ser på værkartet at det blir sol og fint på formiddagen, om meterologene har rett. God Påske til alle dere andre, landet rundt!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Så sant, så sant, PanPan. Det er en HERLIG årstid vi går i møte. Selv skulle jeg gi' ganske mye for å kunne gjøre som bjørnen. Tenk å legge seg i november, for å våkne opp igjen 16 mai, fikse litt på pelsen og rett i Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Walter_S Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Men i jøssenavn da Walter!!Leser du samme værmeldinga som Fenix du?Rosemarie,hat keine Angst!S O L. I K K E S N Ø ! !Hei Thor! Som du antagelig vis har oversett så er innlegget, du referer til, fra Svar #1 09. April 2003 17:41 ....og da var virkelig været så dårlig.......! Dett er en gammel tråd fra i fjor, ser du! I går, derimot, var jeg på sjøen i finværet, blå himmel og strålende sol! Leverte snekka mi til ny eier i Åsgårdstrand - så nå er jeg en stakkars båtløs jævel! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Laholm Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 harBayliner: MÅTTE bare ta ut båten idag... "-en liten tur rundt Lysøen, så til Krokeide og siden over til Ervikane hvor badetempen ikke var særlig fristende... Fikk målt toppfarten til 28,4 knop og marsjet fint på 23 -målt med Garmin GPS 12 MÅTTE bare ta ut båten idag... -en liten tur rundt Lysøen, så til Krokeide og siden over til Ervikane hvor badetempen ikke var særlig fristende... Fikk målt toppfarten til 28,4 knop og marsjet fint på 23 -målt med Garmin GPS 12" Da så vi deg passere! Nokså den turen er vel "standard" her i området når man skal kjøre båten godt varm. Den turen, tatt hver annen uke året rundt, er godt for båten, og enda bedre for båteieren! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Laholm Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Beklager "dobbelsitatet"! (men en god ting kan vel ikke sies for ofte.......) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
unknownuser Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Da så vi deg passere! Nokså den turen er vel "standard" her i området når man skal kjøre båten godt varm. Den turen, tatt hver annen uke året rundt, er godt for båten, og enda bedre for båteieren! hehe, tenkte meg det... Vanvittig deilig å bare nyte det fine været på flybridgen Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Ser ikke ut som et eventyr dette her... X FILES du tror det ikke før du ser det...... Trodde det var kommet nok snø i vinter jeg,men dengang ei... mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Ser ikke ut som et eventyr dette her... X FILES du tror det ikke før du ser det...... Trodde det var kommet nok snø i vinter jeg,men dengang ei... mvh Frank v. Alvorlig mange feil på dette bildet. Sendes i retur til redigering! (få bort det hvite!) -Men hva gjør hageslangen ute??? Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Alvorlig mange feil på dette bildet. Sendes i retur til redigering! (få bort det hvite!) -Men hva gjør hageslangen ute??? Hehe..Hageslangen går vidre ned i båten og opp i sjøvannsfilteret....... Ikke bestandig så lett å få rydda inn etter hver gang man bruker noe. Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Ikke bestandig så lett å få rydda inn etter hver gang man bruker noe. Hørtes kjent ut... Tør dessverre ikke legge ut bilde fra foran garasjen min av miljøhensyn! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Alvorlig mange feil på dette bildet. Sendes i retur til redigering! (få bort det hvite!)Helt enig, snø på terrassen, fy og fy! Ble dette bedre? Lars H. (nå med burkaen fjernet fra Trudelutt) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
unknownuser Svart 3.April.2004 Del på Facebook Svart 3.April.2004 Helt enig, snø på terrassen, fy og fy! Ble dette bedre? Lars H. (nå med burkaen fjernet fra Trudelutt) Du verden! Lokalt pent vær med sol og greier!!!! Tar du oppdrag på vestlandet også??? *bøyer meg i støvet for værguden!* Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.