gammabusa Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Blei sikkert lei av slingring....kjekt med motorkraft når det trengs...!!! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Må jo få blåst ut litt sot etter all tomgangskjøringen ...viktig det og av og til .... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
dude Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Blir sikkert bedre når de kommer seg i le bak Rennesøy.. så er der jo greit å ligge inne i Stavanger også når været er slik som nå. både i vågen og gjestehavna ved oljemuseet er sentralt og i le. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Stemmer. Det ble noe sjø Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Hvordan oppleves sjøgangen Bjørn? Tar hun sjøen godt? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Bare en fryd...som toget..;-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Æææhhh, da snakker vi ikke Arendalsbanen??? Mer som Gardermobanen tenker jeg....... :-) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dykker Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Legger dere til i Vågen? I så fall livesending her; http://www.aftenbladet.no/webkamera/livekamera/Vgen-i-Stavanger-2838021.html Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 (redigert) Høres bra ut dette Bjørn og nå har du jo kjent litt på hvordan "damen"oppfører seg før du tar fatt på Jærkysten En sjekk på DMI.dk sier beste tid for videre tur blir i morgen tidlig fra ca 0800 og da vil sjøen roe seg ned en del utover dagen så muligheten er der hvis du våger litt humping nedoverhttp://www.dmi.dk/hav/udsigter/havprognoser/#northsea Bildet er klokken 1000 lørdag Redigert 7.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Tenker du å gå ut igjen og inn til Tananger? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Tenker tananger ja.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Er det strøm der tro? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
dude Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 (redigert) Strøm begge plasser. tror det er båtboere som administrerer i Tananger, eller på hotellet. jeg lå ved kaia til slippen til gjestehavna der var strøm, dusj og vaskemaskin. i det lille huset ved siden av. Redigert 7.Mars.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Tlf. 91140216, Einar Vaardal-Lunde. Havneansvarlig Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars Kirkeng Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Stemmer. Det ble noe sjø Blir liksom liten allikevel da... Greit det er lyst når dere er ute i sånn sjø. God tur videre! :-) Følger dere på AIS Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 3 webkameraer (Live) fra Stavanger havn. http://www.stavanger.havn.no/Nettkamera-Vaagen Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Ja da vil han vel mest sansynlig dukke opp under Bybrua om ikke så lenge ( kamera - Bybrua/oljemuseet ) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Da følger vi med i spenning! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Skal dere gå under bybrua og opp Byfjorden? På innsiden av Hundvåg? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Jepp.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Der er det nok ganske rolig nå vil jeg tro. Fikk du tak i havna i Tananger? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
dude Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 (redigert) se der ja :-) smil til kameraet.. Redigert 7.Mars.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Ser dere under brua! Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Verden korteste Stavanger besøk.....stilig med bilde!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.