Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Bjørn, jeg snakket akkurat med en lokal, tanangermann. han hadde akkurat vært nede i havna med hunden sin. Han sa det er ledig innerst til babord i havna, visavis hummern hotell. men også bak losskøytene. Han gikk akkurat på job Hrs! han kunne ikke se deg på sin ais. har du bare marine traffic?

Det var og plass på utriggern

Aileen ll

Link to post
Share on other sites

Er giret låst innkoblet? Hvilke girkasser har du, kan være noe så enkelt som mangel på olje på kassen, hvis du klarer fylle på bare noen desiliter vil du kunne få den til å fungere (foreløpig) Vet ikke hvordan tilgangen er men kan være verdt et forsøk

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Der var de ved kai i hvert fall.

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Da er jeg på plass i Egersund. Er visst en redningsskøyte som skal nedover til Danmark imorgen. Skulle ligge i Stavanger nå i natt. Får dere orden på giret kan det jo være en grei båt å holde følge med.

Spent på hvordan det ser ut på utsiden her imorgen.håper jeg kommer meg ut.

EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Link to post
Share on other sites

Dette var mer dramatisk enn jeg liker. Tror kanskje vi har knekt kassa...

Dette er kjedelig. Ingen tvil. Men med en oppegående selger, så bør han trå til. Her har AIS track med noen tusen tilskuere så alle vet at det ikke er villmankjøring.

 

Uansett, sjekk boltens betydning. Kanskje girkasse ikke er kjørt, men overføringer.

 

Uansett lykke til. Vil tro at det snart er noen sakkyndige på plass. For det er det mange av på baatplassen.

Spesielt for hyggelige personer som deg.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...