Jump to content

Loggbok til iPad eller iPhone

Julie III

Recommended Posts

Ser egentlig for meg noe som er litt mer dedikert til formålet, slik at den automatisk regner ut feks overnattingsdøgn, nm, drivstoffkostnad, logg på verksted osv. Ser også det er mulig å logge track!

Men det er jo så mange apper rundt dette, så håper dere kan komme med erfaringer så jeg slipper å prøve alle sammen :smiley:

Ikke helt det jeg så for meg Dunga Din :smiley: Blir ofte tungvindt når man kjører noe som er laget for PC på touchbaserte enheter.

Ingen som bruker appene som er tilgjengelig?

Ikke helt det jeg så for meg Dunga Din :smiley: Blir ofte tungvindt når man kjører noe som er laget for PC på touchbaserte enheter.

Ingen som bruker appene som er tilgjengelig?

MorMajor bruker den jeg linket til. Du kan jo spørre ham.

Ser det ligger en som heter Power loggbok. Noen som kjenner den?

Rart det ikke ligger inne i Navionics.

Enig! Hadde vært så greit å både bruke dataene for båten, og tracks fra Navionics..

Bonus har tidligere i tråden vist til at vi i MorMajor bruker "Maxjournal" som elektronisk loggbok på iPad. Trådstarter har bedt meg være litt mer detaljert - så se siste to innlegg på bloggen min. I dagens innlegg har jeg også lagt inn en liten videosnutt. MorMajor-bloggen

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Tusen takk for en kjempeflott demo! :thumbsup:

Ser den er perfekt til selve loggingen. Men kan man gjøre notater uten å legge det på en spesifikk dato? Tenker på muligheter for å løse dette med bytting av deler, drivstoff osv. Eller kan man kanskje kategorisere slik at det er mulig å hente ut logger kun med drivstoff fylling?

Et siste alternativ kan være om man kan opprette flere loggbøker i appen? Da kan man jo ha en til hver... :smiley: